י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מדברים עם כולם

גפני סירב לפגישה עם לפיד: "לא נגיע להסכמות"

הניסיון להשיג רוב להדחת נתניהו ולהצגת אלטרנטיבה שלטונית חלופית הביא את יו"ר 'יש עתיד' לשוחח עם יו"ר 'יהדות התורה חה"כ גפני במטרה לנסות לגבור על הפערים ולאחד כוחות | גפני מצידו שלל את הפגישה. לדבריו: אין תרחיש שיגיעו להבנות | אלו הדרישות

גפני סירב לפגישה עם לפיד: "לא נגיע להסכמות"
גפני לפיד צילום: יונתן זינדל פלאש 90

במסגרת המאמצים להדיח את ראש הממשלה בנימין נתניהו ולהרכיב ממשלה חלופית, שוחחו במהלך השבוע החולף יושב ראש יש עתיד העומד בראש המפלגה הגדולה בגוש השינוי ויו"ר יהדות התורה משה גפני.

לפיד הציע לבחון תחלופות וביקש לקיים פגישה עם חבר הכנסת גפני בכדי לנסות למצוא דרך לשתף פעולה שמא אפילו בממשלה בראשות נפתלי בנט במטרה להביא לסיום כהונתו של נתניהו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גפני סירב לפגישה ואמר כי לא ימצא דרך לשתף פעולה ולכהן זה לצד זה בקואליציה אחת, המפלגות החרדיות לצד יש עתיד.

גפני העלה בפני לפיד את שלושת הדרישות החשובות ביותר מבחינת המפלגות החרדיות - פסקת ההתגברות, תיקון חוק הגיור וחקיקת חוק הגיוס וטען בפני לפיד כי אין תרחיש שיגיעו להבנות כלשהן בעניין.

לפיד ניסה להתעקש והציע לגפני להגיע לפגישה ואף לנסות להגיע למתווה מוסכם, אך גפני התעקש כי אין תרחיש שימצא נוסחה שתתקבל על שניהם - ולכן הפגישה מיותרת.

יאיר לפיד משה גפני פגישה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד