י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ניסיון הפיכה"

משפט נתניהו: איזה ח"כים תמכו - ומי העדיפו לשתוק?

במקביל לסבב ההמלצות שהחל הבוקר אצל הנשיא, שלב ההוכחות במשפט נתניהו גם הוא בשיאו וכמה מחברי הכנסת של 'הליכוד' שיגרו הודעות תמיכה: "אתה לא לבד" | בנוסף, מתקיימת הפגנת תמיכה ברה"מ מחוץ לבית המשפט

משפט נתניהו: איזה ח"כים תמכו - ומי העדיפו לשתוק?
נתניהו מלווה במאבטחיו צילום: David Cohen/Flash90

בעקבות שלב ההוכחות במשפט ראש הממשלה נתניהו הבוקר (שני), מספר חברי הכנסת בודדים ממפלגת 'הליכוד' הוציאו הודעות תמיכה, ואף חלקם הגיעו לכותלי בית-המשפט.

מי שהביע את תמיכתו, ואף הגיע לבית המשפט הוא השר אמיר אוחנה: "באנו הבוקר להיות לצידו של הראש הממשלה הטוב ביותר של מדינת ישראל. באנו לומר כאן שהעם רוצה צדק משפטי! אני הולך מכאן להמליץ בשמכם על נתניהו לראשות הממשלה", אמר בהפגנת התמיכה.

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר תקף: ‏"משפט נתניהו ייזכר לנצח כאחד מרגעי השפל של הפרקליטות אם לא השפל שבהם. אזרחי ישראל לעולם לא ישכחו שהפרקליטות חצתה הרבה מאוד קוים אדומים בהחלטתה להדיח ובכל מחיר את ראש ממשלת ישראל בניגוד לרצון העם".

גם שרת התחבורה מירי רגב תמכה בנתניהו, אך מציוץ מביתה: ‏"ראש הממשלה בנימין נתניהו - גם הבוקר אתה לא לבד. מאחוריך עומדים מיליוני אזרחים, שתומכים בך ופעם אחר פעם הביעו בך אמון מוחלט. מאמינה בחפותך ובעזרת ה׳ האמת והצדק יצאו לאור".

סגן שר הבריאות יואב קיש שיגר הודעה בה נכתב: ‏"פתיחת חקירה ללא אישור יועמ"ש, לחץ פסול על עדים, השערות וסיפורים אפס הוכחות. הכל יתפרק בבית המשפט".

"כמה סמלי שהיום, 90 שנה להקמת האצ"ל, מסע הציד נגד נתניהו נמצא בנקודת השיא שלו", צייץ חבר הכנסת שלמה קרעי אשר הגיע גם הוא לבית-המשפט והמשיך, "הסזון הפך לסזון אישי ומשפטי כנגד אדם אחד שמייצג את המחנה הפוליטי של הנרדפים בסזון ההוא".

"הם משתמשים בכל האמצעים. אבל, לא תהיה שוב אלטלנה. המחנה הלאומי לא ייתן להטביע את מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית", הוסיף.

חברת הכנסת שתושבע מחר, גלית דיסטל-אבריטאן אמרה בהפגנת התמיכה מחוץ לדיון: ‏"הבוקר מתחיל תהליך הפיכה ומי שעומד במרכזו זו הדמוקרטיה, ולא נתניהו. הם מתנקשים בהליך הדמוקרטי. ליאת בן ארי ושי ניצן צריכים לעמוד למשפט על ניסיון הפיכה שלטונית".

חברת הכנסת היוצאת אסנת הילה-מארק, אמרה: ‏"בתוך המשפט כאן מתקיים משפט לאדם שכל איש בישראל צריך לקום בבוקר ולהצדיע לו".

גם חברת הכנסת קטי שטרית תמכה בנתניהו, וצייצה מחשבון הטוויטר שלה: "הבוקר אתה מתייצב למשפטך ואני סמוכה ובטוחה בצדקתך ובחפותך יחד עם עוד מיליוני אזרחי ישראל שתומכים ומביעים את אמונם בך, כפי שבא לידי ביטוי גם בבחירות האחרונות. מחזקת אותך ואין בליבי ספק שהאמת תתברר ותצא לאור".

כאמור בנוסף לתגובות, כמה מאות תומכי נתניהו, התכנסו להפגנת תמיכה ברה"מ מחוץ לבית-המשפט, כאשר כמה חברי כנסת, אישי ציבור ותומכי נתניהו אף הגיעו לשאת נאום ולתמוך.

משפטו של בנימין נתניהו מיקי זוהר מירי רגב אמיר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד