י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
החשד: 'גרימת מוות ברשלנות'

אחרי טביעת הנער: רב בישיבה נעצר לחקירה

אסון 'בין הזמנים' פרת: המשטרה ממשיכה בחקירת מקרה טביעתו למוות של הנער שמעון הלר ז"ל בן ה-15 | הערב, נעצר רב מהישיבה בה למד לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות | במקביל, הועברה גופתו של שמעון ז"ל מבית החולים הדסה למכון לרפואה משפטית באבו כביר

שמעון ז"ל על רקע הזירה
שמעון ז"ל על רקע הזירה צילום: דוברות איחוד הצלה

המשטרה עצרה הערב (שני) את אחד מרבני הישיבה, בה למד הנער שמעון הלר ז"ל בן ה-15, שטבע מוקדם יותר היום בנחל פרת סמוך לכפר אדומים. נכון לשעה זו, המשטרה ממשיכה בחקירה וגופתו של שמעון ז"ל טרם שוחררה לקבורה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה. כי רב מהישיבה שנעצר יצא לטיול במסגרת מאורגנת יחד עם מספר תלמידים לנחל פרת, ובשלב מסויים קפץ הנער שמעון הלר ז"ל לעומק הנחל - וכך מצא את מותו.

מממשטרת מחוז ש"י נמסר כי הרב נחקר כעת בחשד לגרימת מוות ברשלנות ובהמשך יוחלט האם להביאו לדיון בעיניינו בבית משפט השלום בירושלים. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי גופתו של שמעון ז"ל הועברה כחלק מהחקירה מבית החולים למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם תתבצע בדיקה חיצונית.

כזכור, הנער שמעון הלר, חסיד ברסלב מקהילת 'שובו בנים' ותלמיד ישיבת 'חכמה ודעת', טבע הבוקר (שני) במהלך שחייה בנחל פרת שבאזור ירושלים. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות - אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

אחד ממכרי המשפחה אמר מוקדם יותר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר בטרגדיה קשה ונוראה בקהילה. הוא היה ילד חמד ומאיר פנים בצורה מיוחדת". הלוויתו צפוי לצאת בשעות הקרובות משמגר להר הזיתים שם ייטמן.

אסון טביעה שמעון הלר גרימת מוות ברשלנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד