י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שעות של הכרעה

דיווח: הדרישות של בנט וחלוקת התיקים המוצעת

בנט ולפיד ניהלו ביניהם שיחות על ממשלה בראשותו של בנט, ואף חילקו ביניהם את התיקים השונים | המהלך שלא צלח וגדעון סער נמנע בהמלצה בבית הנשיא, בנט הצביע על עצמו. גנץ התייצב מאחורי לפיד וכך גם ליברמן

דיווח: הדרישות של בנט וחלוקת התיקים המוצעת
בנט/לפיד/סער צילום: צלמי פלאש 90

הבחירות כבר הסתיימו והאבק חזר להצטבר על הקלפיות במחסני וועדת הבחירות. נותרה רק שאלה אחת, האם הם יעלו אבק במשך 4 שנים, או כבר בקיץ הקרוב יוצאו שוב. אחד מאנשי המפתח בסאגה זו הוא יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט.

על מנת להוציא את בנימין נתניהו ממעון ראש ממשלת ישראל ברחוב בלפור בבירה, הסכימו יאיר לפיד וכל גוש השינוי להתייצב מאחורי איש הימין נפתלי בנט, כמועמד מוסכם שיצליח לאגד תחתיו את סער וליברמן מחד, וגוש השמאל מאידך.

אל פתחו של בנט התגלגל תפוח האדמה הלוהט הזה. הוא מאד רוצה להיות ראש ממשלה. אך גם הוא יודע שלקבל זאת בעת הנוכחית כשהוא עם 7 מנדטים בלבד, לא בהכרח יהיה מהלך חכם.

הערב (שני) דווח בכלי התקשורת כי בין בנט ולפיד כבר החלה להתגבש רשימת המקומות והתפקידים של ממשלה בראשות של נפתלי בנט.

על פי הדיווחים בחדשות 12 ו-13. בתפקיד ראש הממשלה אמור היה לכהן כאמור נפתלי בנט. בתפקיד שר החוץ יאיר לפיד. בתפקיד שר הביטחון ימשיך בני גנץ. גדעון סער יתמקם במשבצת שר המשפטים, וליברמן באוצר. איילת שקד תקבל או את המשרד לביטחון פנים או משרד הפנים. יפעת שאשא ביטון במקום השביעי תכהן בתפקיד שרת החינוך. וזאב אלקין יכהן בתפקיד יושב ראש הכנסת. כך על פי הדיווחים.

אך כידוע מדובר במהלך שלא צלח וגדעון סער נמנע בהמלצה בבית הנשיא, בנט הצביע על עצמו. גנץ התייצב מאחורי לפיד וכך גם ליברמן.

 

נפתלי בנט יאיר לפיד קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד