י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לפחות לא טס לוינה"

יאיר לפיד ברח לנופש; יאיר נתניהו תוקף

יציאתו של יו"ר יש עתיד לחופשה בארה"ב בדיוק בתקופה הרגישה בה הוטל המנדט להרכבת הממשלה על נתניהו, גררה ביקורת במערכת הפוליטית | בנו של רה"מ יאיר נתניהו צייץ עקיצה לעבר לפיד ומחק

יאיר לפיד ברח לנופש; יאיר נתניהו תוקף
יאיר לפיד//יאיר נתניהו צילום: Miriam Alster - Avshalom Sassoni/Flash90

אמש (רביעי) דווח כי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד יצא לחופשה בארה"ב אולי ברגע הפוליטי החשוב בחייו בו הוא אמור לסכל ממשלה בראשות נתניהו ולבנות אלטרנטיבה קואליציונית.

נסיעתו של לפיד גררה ביקורת רבה בגוש המשאל, שם מצפים מלפיד לעמוד על המשמר לאחר שהנשיא הטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו. ימי המנדט שמעניק הנשיא לשני הצדדים הם ימים קריטיים לעתיד הפוליטי של יש עתיד ובשל העובדה שהמפה הפוליטית מורכבת ומסובכת כעת מאוד, תהו גורמים פוליטיים לפשר הנסיעה של לפיד דווקא בעיתוי זה.

מי שלא פספס את ההזדמנות לעקוץ את יו"ר יש עתיד על "בריחתו" לחופשה בחו"ל הוא בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו שצייץ בטוויטר: "(לפיד) נסע לקבל הוראות מהמפעילים ביום השואה. גועל נפש! נו טוב לפחות לא טס לוינה כמו אחרי בחירות 2019..."

יאיר נתניהו התייחס לפגישה המדוברת בין ליברמן ללפיד במהלך תחילת המו"מ אחרי הבחירות הראשונות, אך לאחר מספר דקות מחק בנו של ראש הממשלה את הציוץ.

אתמול, עוד לפני שעלה על הטיסה לארה"ב, כתב לפיד בעמוד הפייסבוק שלו על הממשלה שהיה רוצה להקים: "השלב הראשון לא פעל לטובתנו. נתניהו קיבל את המנדט ראשון. חבל, אבל זה לא אומר שאנחנו מפסיקים לעבוד".

לפיד הוסיף כי "המטרה הייתה ונשארה אחת: להקים ממשלת הסכמה לאומית, שתטפל במשבר העמוק שאנחנו נמצאים בתוכו. ישראל היא מדינה פצועה. כלכלית, חברתית ולאומית. תפקידנו לעשות הכול כדי לשנות כיוון.

יאיר נתניהו יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד