י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דמות מיוחדת

טרגדיה ברכסים: המנהל החינוכי נפטר מהנגיף

טרגדיה קשה ברכסים: בתוך פחות מחודש נפטר מנגיף הקורונה הרה"ג רבי יששכר בן שלמה זצ"ל מנהל חינוכי בעיר ומחשובי בני התורה מקהילות תימן | בן 55 שנה בלבד בפטירתו

טרגדיה ברכסים: המנהל החינוכי נפטר מהנגיף
הרה"ג רבי יששכר בן שלמה זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בתוך פחות מחודש נפטר לבית עולמו מנגיף הקורונה הרה"ג רבי יששכר בן שלמה זצ"ל, מנהל חינוכי בעיר ומחשובי בני התורה מקהילות תימן והוא בן 55. 

המנוח היה בנו של הגאון רבי שמעון בן שלמה שליט"א ראש מוסדות 'תורה ושלום' בבני ברק, ומי ששימש לפני למעלה משלושים שנה כח"כ בקדנציה הראשונה מטעם תנועת ש"ס, ונודע בקנאותו הגדולה לכל דבר שבקדושה.

מכריו מספרים למכון 'המאורות' ומבכים מרה את לכתו של האי גברא רבה ויקירא, ומספרים בערגה על דמות מיוחדת נעים הליכות, נוח למקום ונוח לבריאות, שבמשך שנים רבות בהיותו מנהל חינוכי ברכסים, האציל מהודו ורוחו ונועם הליכותיו על תלמידיו הרבים. זה לצד עמלו בתורה עוד מימי נעוריו בישיבת הנגב אצל מורו ורבו הגאון רבי יששכר מאיר זצ"ל.

כשבוע לפני חג הפסח, נדבק הרב יששכר זצ"ל בנגיף הקורונה ובתוך יומיים הידרדר מצבו מאד, ואושפז בבית החולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם, כאשר רבים ממכריו ומתלמידיו מעתירים בתפילה לרפואתו השלימה והמהירה.

על אף שהיה ממש טרום חיסון הוא עוד לא הספיק לקחתו. במהלך אשפוזו ניסו הרופאים להציל את חייו ע"י ניתוח בגרון אך הניתוח לא עזר ומצבו הלך והחמיר מיום ליום.

למרבה הצער, היום יום חמישי כ"ז ניסן תשפ"א בשעות הבוקר התבשרנו בבשורה הכואבת על הסתלקותו של היקר שביקרים. כאשר הוא כבן 55 שנה בלבד.

הלוויתו בשעה 16:30 מישיבת אוהלי שמואל הרכסים, לבית העלמין רגב. יפסידו אותו רבני הישוב.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

קורונה רכסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד