י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שרה אישרה?

לראשונה: נתניהו הזמין את בנט למעון בבלפור

על רקע ניסיונות הרכבת הממשלה, ראש הממשלה הזמין את יו"ר 'ימינה' לפגישה במטרה להגיע להסכמות, כחלק מסדרת הפגישות שלו עם ראשי הימין | בתוך כך, בנט איים על סער בשאלה על מי ממליץ האחרון

לראשונה: נתניהו הזמין את בנט למעון בבלפור
נתניהו ובנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יומיים לאחר שהוטל עליו מידי הנשיא את מלאכת הרכבת הממשלה, ראש הממשלה הזמין היום (חמישי) את בנט לשיחה במעונו.

הפגישה, שמתקיימת כחלק מסדרת השיחות שערך נתניהו עם ראשי מפלגות הימין, תיערך במעון הרשמי של ראש הממשלה שבבלפור, וזו תהיה הפעם הראשונה שבה בנט הוזמן על ידי נתניהו לפגישה שם.

כזכור, נתניהו החליט להיפגש עם כל ראשי סיעות הימין, אלא ששינה זאת למתכונת של שיחות אישיות, במטרה בעיקר לשכנע את סמוטריץ' להסכים לממשלה בהימנעות מפלגת 'רע"מ'.

עד כה ראש הממשלה נפגש עם ראשי 'יהדות התורה' וש"ס, משה גפני, יעקב ליצמן ואריה דרעי, והיום הוא ייפגש עם יו"ר 'הציונות הדתית' ובנט כאמור.

בתוך כך, אתמול דווח ב'חדשות 12' כי מפלגת 'ימינה' של בנט העבירה מסרים ל'תקווה חדשה' של סער, כי במידה והאחרונים ימליצו על לפיד - הם ישקלו לתמוך בנתניהו.

בנוסף, על רקע הפגישה של נתניהו עם בנט הערב, הבוקר דווח ב'כאן 11' כי ראשי גוש הימין מכינים מתווה לפיו בתמורה להצטרפות 'תקווה חדשה' לממשלת ימין, אורך כהונתו של נתניהו יוגבל לשנתיים-שלוש, ואף יעוגן בחוק.

בנוסף, ראשי 'ימינה', 'הציונות הדתית', ש"ס ו'יהדות התורה' יודיעו בפומבי כי זו כהונתו האחרונה של נתניהו, ולאחר סיום הזמן הם לא ישבו תחתיו יותר.

נפתלי בנט בלפור בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד