י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האסון בנחל

בפעם השנייה: הוארך מעצר הרב החשוד בגרימת מוות ברשלנות

בית משפט השלום בירושלים האריך בחמישה ימים נוספים את מעצרו של הרב, שנעצר בחשד לגרימת מוות ברשלנות של הנער שמעון הלר ז"ל בן ה-15 שטבע למוות בנחל פרת בתחילת השבוע | עורך דינו דרש לשחררו למעצר בית: "שכר אנשי מקצוע, מגיש עזרה ראשונה ומדריך טיולים ברישיון שמכיר את המסלול"

בפעם השנייה: הוארך מעצר הרב החשוד בגרימת מוות ברשלנות
זירת האסון, שמעון הלר ז"ל צילום: דוברות איחוד הצלה

אסון הטביעה של הנער החרדי בנחל פרת: בדיון שהתקיים היום (חמישי) בבית משפט השלום בירושלים, הוארך בחמישה ימים נוספים מעצרו של הרב החשוד בגרימת מותו ברשלנות של תלמידו, הנער שמעון הלר ז"ל בן ה-15 שטבע למוות בנחל פרת בתחילת השבוע. 

הרב, כבן 35, ממשיך לשתוק בחקירתו במשטרה. עורך דינו של הרב החשוד אמר במהלך הדיון: "הוא כאדם בוגר פנה ושכר אנשי מקצוע, מגיש עזרה ראשונה ומדריך טיולים ברישיון שמכיר את המסלול". לדבריו, "עדיין לא מדובר באדם שאם הוא ישוחרר נשקפת ממנו עמדת מסוכנות".

שופט בית משפט השלום אלעד לנג אמר בהחלטתו להאריך את המעצר כי "לחשוד מיוחסת אחריות לגרימת מותו של אדם, ברשלנות, עליו היה אחראי במסגרת טיול שהוציא לאזור נחל פרת, שם טבע למוות אותו אדם בן 16 שנים.

"יצוין", הוסיף השופט, "כי בחקירתו שב המשיב ושמר על זכות השתיקה. יתרה מכך, המשיב נמנע מלסייע לחוקריו בקידום הליך החקירה, וגם כשנשאל שאלות אשר לכאורה אין בינן לבין חשש להפליה כל קשר".

באסון הקשה בנחל פרת הלך לעולמו הבחור שמעון הלר ז"ל בן ה-15, תלמיד ישיבת 'חכמה ודעת' וחסיד קהילת שובו בנים. הוא טבע במהלך שחייה ונמצא ללא רוח חיים בתחתית הנחל. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות והוא פונה לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים שם כשלו מאמצי החייאה ונקבע מותו.

 

 

טביעה נחל פרת שמעון הלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד