י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי ההקלטה לפעילים

חריג: הודעה של סמוטריץ׳ הקפיצה את הליכוד: "לא תואם המציאות"

שעות אחרי שפרסם הקלטה לפעילי מפלגתו שכללה אמירה נגד נתניהו: "לא אמרתי שאני עובד אצלו. אמרתי גם שאני לא מחויב לבנאדם אלא לדרך. סירבתי לחתום על מסמך הנאמנות לנתניהו", נפגש סמוטריץ' עם נתניהו ופרסם לאחריה הודעה שהקפיצה את הליכוד שמיהר להתנער ממנה

חריג: הודעה של סמוטריץ׳ הקפיצה את הליכוד: "לא תואם המציאות"
בנימין נתניהו/בצלאל סמוטריץ' צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בתום פגישה שקיים הערב (חמישי) יו"ר הצינות הדתית בצלאל סמוטריץ׳ עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיגרו ב'ציונות הדתית' הודעה ועדכנו על סיכום בין השניים, אלא שהליכוד מיהר להכחיש את ההודעה בטענה כי אינה תואמת את המציאות.

בתום הפגישה בין סמוטריץ׳ לראש הממשלה עדכנו בציונות הדתית כי "רה"מ וסמוטריץ' סיכמו שיש לעשות כל מאמץ לשכנע את בנט לא לפרק את המחנה הלאומי ולא ללכת לממשלת שמאל, ובכך להביא עוד שותפים לממשלת ימין".

באופן חריג, בליכוד מיהרו לפרסם הודעה לתקשורת ולהבהיר את הודעת סמוטריץ': "ההודעה מטעם בצלאל סמוטריץ אינה תואמת את המציאות. זה הזמן לעבודה משותפת ולא לפרסומים שאינם תורמים למאמץ המשותף שאנחנו עושים", נמסר.

מוקדם יותר היום, תקף בצלאל סמוטריץ׳ את נתניהו בהקלטה לפעילים, בעקבות הלחץ שמופעל עליו כדי שיסכים לממשלה שנשענת על התנועה האיסלמית של עבאס.

"על הטיעון של נתניהו, לרגע לא אמרתי שאני עובד אצלו, ושהמטרה שלי היא שהוא יישאר ראש ממשלה", תקף בצלאל והמשיך, "המטרה שלי שיהיה שלטון ימין, והוא יעמוד בראשה. אבל בממשלת ימין".

"ממשלה עם הערבים זה לא ממשלה ימנית. כל דבר שנרצה, ביבי יגיד שעבאס לא מסכים. אתם לא מבינים את המשמעות שלהיות בני ערובה של מפלגה שתומכת טרור", נימק.

בנוסף סמוטריץ׳ חזר והצהיר על התחייבותו: "אני אמרתי שלא אשב בתמיכת עבאס, לא מבפנים ולא מבחוץ. "אני אמרתי לכל אורך מערכת הבחירות שאני לא אשב עם עבאס בחיים. אמרתי את זה הכי ברור בעולם. אמרתי גם שאני לא מחויב לבנאדם אלא לדרך. סירבתי לחתום על מסמך הנאמנות לנתניהו".

"למה הצביעו לי חסידי חב"ד? כדי שלא אשב עם הערבים. לא ראיתי רב אחד בחב"ד, ואפילו גדולי רבני חב"ד עשו הפוך וחיזקו אותי שלא אלך לממשלה שהולכת על הערבים", הוסיף.

"אני אמרתי דברים ברורים בבחירות, ואני עכשיו מקיים את הדברים. התחייבתי, אז לפחות אף אחד לא יכול לדבר איתי על חוסר הוגנות", סיכם סמוטריץ׳.

בצלאל סמוטריץ בנימין נתניהו מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד