י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האוטובוס הוצת

תיעוד: נהג ומשפחתו נכנסו לשכונה הערבית - והותקפו

קצרה שהיא ארוכה: נהג אוטובוס ניסה לקצר את דרכו דרך שכונה ערבית במזרח ירושלים אך נתקל בהמון זועם שרגמו באבנים ואף הצית את האוטובוס | צפו

תיעוד: נהג ומשפחתו נכנסו לשכונה הערבית - והותקפו
האוטובוס שהוצת צילום: באדיבות המצלם

כוחות משטרה נאלצו לחלץ הערב (מוצ"ש) נהג אוטובוס, שנכנס יחד עם בני משפחתו לשכונת עיסאוויה במזרח ירושלים, בניסיון לקצר את דרכו. בני המשפחה הותקפו באבנים על ידי תושבים מקומיים, שאף הציתו את האוטובוס באמצעות בקבוק תבערה שהושלך. הם הצליחו להימלט וחברו לכוחות המשטרה שהוזעקו למקום.

"מבירור ראשוני עולה שנהג של חברת אגד טעה בדרך ונכנס לשכונת עיסאוויה", נמסר מכבאות והצלה, "הוא הותקף על ידי תושבים מקומיים ונאלץ לנטוש את הרכב. נזק רב נגרם לאוטובוס כולל השלכה של בקבוק תבערה, מה שגרם למעט בערה בתא הנוסעים, אולם האש כובתה בטרם הגיעו הכוחות למקום".

מהמשטרה נמסר כי לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה אודות אוטובוס בו הנהג ומשפחתו שנכנס אל תוך שכונת עיסוויה במזרח ירושלים במטרה לקצר את הדרך.

"בעת כניסת האוטובוס למקום החל יידוי אבנים לעברו ונגרם לו נזק רב. הנהג ומשפחתו נמלטו מהאוטובוס וחברו לכוחות בסמוך אין נפגעים", נמסר. במשטרה ציינו כי כוחות משטרה פועלים במקום להשבת הסדר.

לפי כבאות והצלה, שני צוותים יצאו לזירת האירוע, אולם בהוראת המשטרה הם נדרשו להמתין מחוץ לשכונה עד להגעת ליווי של כוח משטרתי נוסף.

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לתקרית בשכונת עיסוואייה בירושלים: "לאט לאט אבל בטוח אנחנו מאבדים את השליטה בירושלים. לא יתכן שבירושלים בירת ישראל אובדן המשילות יגיע למצב כה חמור של תקיפת נהג אוטובוס בבקבוקי תבערה ובאבנים. אני קורא למשטרת ישראל לשים את ידה על הפורעים ולהשיב את המשילות בשכונות ירושלים".

אוטובוס נשרף עיסוואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד