י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אלות ושרשראות ברזל

פציעת הצעיר באלעד: שלושה חשודים נעצרו

המשטרה עצרה היום שלושה צעירים תושבי העיר אלעד, החשודים בתקיפה ופציעה של שני צעירים אחרים במהלך קטטה הלילה בעיר | אחד הצעירים שהותקפו בקטטה נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים | המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בבית המשפט 

פציעת הצעיר באלעד: שלושה חשודים נעצרו
התקרית האלימה באלעד צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה הבוקר (ראשון) שלושה חשודים במעורבות בקטטה האלימה הלילה בעיר אלעד, במהלכה הותקף צעיר כבן 18 שנפצע באורח קשה. התקיפה התרחשה ברחוב הריטב"א בעיר ונמשכה גם ברחוב בן זכאי. לפי המשטרה השלושה השתמשו באלות ושרשראות ברזל.

צעיר נוסף שהותקף גם הוא נפצע באורח קל ופונה לבית החולים. רפאל אלבז, חובש איחוד הצלה שהעניק לצעיר סיוע ראשוני סיפר: "סמוך לשעה 01:00 הוזעקנו לרחוב הריטב"א באלעד שם אותר צעיר כבן 18 עם פגיעת ראש". לדבריו, "הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני והוא פונה לביה"ח במצב קשה, בנוסף אליו טופלו עוד שלושה נפגעים במצב קל כשאחד מהם פונה באמבולנס של איחוד הצלה".

• אלעד: בן 18 נפצע קשה מאלימות

מהמשטרה נמסר כי "משטרת תחנת ראש העין פתחה בחקירה, ממנה עולה כי ככל הנראה מדובר בקטטה שהתפתחה בין מספר צעירים תושבי העיר". במהלך הקטטה, לפי המשטרה נעשה שימוש באלות ושרשראות ברזל וכתוצאה מכך נפצעו חלק מהמעורבים והושחת רכב של אחד מהם.

שלושת החשודים, תושבי אלעד בני 20 ו 21 החשודים במעורבות בקטטה, יובאו בהמשך היום לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בהארכת מעצרם.

ממד"א נמסר כי "בשעה 01:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פצוע מאלימות ברחוב הריטב''א באלעד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון צעיר בן 18 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם".

תקיפה אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד