י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"יסוד גדול ביהדות"

יו"ר נועם: לא אצביע לממשלה בראשות ח"כ אחר מהליכוד

ברקע הדיווחים כי נתניהו שוקל לקדם את יו"ר הכנסת, לוין, כראש ממשלה, חבר כנסת מ'הציונות הדתית' הצהיר הבוקר כי לא יכנס לממשלה בראשות ח"כ אחר מהליכוד: "רק בעד ממשלה בראשות נתניהו" | בנוסף נימק: "זה יסוד גדול ביהדות"

יו"ר נועם: לא אצביע לממשלה בראשות ח"כ אחר מהליכוד
אבי מעוז צילום: Olivier Fitousi/Flash90

ברקע ניסיונות הרכבת הממשלה ושכנוע סמוטריץ׳ וסער, ראש הממשלה נתניהו מכין תוכנית מגירה למקרה שבו לא יצליח להרכיב ממשלה לאחר המנדט שקיבל מהנשיא.

על פי דיווח הבוקר (ראשון) ב'ידיעות אחרונות', גורמים מרכזיים בליכוד טוענים שאם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה הוא יפעל להכתרתו של יריב לוין לתפקיד רה"מ - במטרה למנוע העברת המנדט לבנט או ללפיד.

בתגובה לדיווח, יו"ר 'נועם' וח"כ מטעם 'הציונות הדתית' אבי מעוז, הוציא הודעה לתקשורת, לפיו לא יסכים לממשלה שנתניהו לא יעמוד בראשה, וגם לא ברוטציות.

"אני מתכוון להצביע אך ורק בעד ממשלה בראשות בנימין נתניהו ללא שום רוטציה וללא שום מוטציה", כתב מעוז והמשיך, "וזאת משתי סיבות: האחת - הכרת הטוב לראש הממשלה על כל מה שפעל למען המדינה".

יו"ר נועם נימק: "במיגור מגיפת הקורונה ובהתעצמות המדינית, הכלכלית והביטחונית של המדינה. כל הכופר בטובתו של חברו, לבסוף כופר בטובתו של מקום. זה יסוד גדול ביהדות".

"השנייה - היות וזה הביטוי המכוון ביותר לרצונו של עם ישראל כפי שבא לידי ביטוי בבחירות האחרונות, רק נתניהו בראשות הליכוד קיבל 25% מקולות הבוחרים! ולכן לא רוטציה ולא ח''כ אחר מהליכוד שירכיב את הממשלה." סיכם.

ביבי נתניהו יריב לוין אבי מעוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד