י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא היה ולא נברא"

דיווח: 'הציונות הדתית' ערכה סקר לגבי תמיכת רע"מ

האם סמוטריץ' מנסה לרדת מהעץ? לפי דיווח ב'וואלה', מפלגת הציונות הדתית ערכה סקר ובדקה בקרב תומכיה, אם יעדיפו ממשלה בתמיכת רע"מ או שמא בחירות חמישיות. התוצאות היו מפתיעות | גורמים במפלגה מכחישים באוזני 'בחדרי חרדים' כי ערכו סקר שכזה

דיווח: 'הציונות הדתית' ערכה סקר לגבי תמיכת רע"מ
תלמידים מהציונות הדתית צילום: פלאש 90

למרות התנגדותו הפומבית של יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ', המפלגה ערכה סקר בקרב תומכיה לגבי ממשלה בהימנעות מפלגת רע"מ של מנסור עבאס.

על-פי הדיווח של יקי אדמקר באתר 'וואלה', בסקר שהזמינה 'הציונות הדתית', נשאלו המשתתפים אם יעדיפו ממשלה שנשענת על רע"מ על פני בחירות חמישיות, גורמים פוליטיים אמרו כי מעט יותר מ-50% השיבו כי האפשרות הראשונה עדיפה, במפלגה הכחישו.

גורמים בציונות הדתית מכחישים את הדיווח, ואומרים ל"בחדרי חרדים" כי "מישהו מנסה לייצר מניפולציות שקריות, לא היה ולא נברא".

בתוך כך מדווחת הכתבת הפוליטית אנה ברסקי ב'מעריב', כי לא רק בציונות הדתית עושים סקרים ובדיקות. גם ברע"מ ערכו סקר עוד לפני שבנימין נתניהו קיבל את המנדט על האפשרות להתקשרות עם הליכוד. קרוב ל-90% בקרב המצביעים ענו כי הם סומכים על ההחלטות שמנסור עבאס יקבל בעניין.

בנושא אחר מדווחת דפנה ליאל ב'חדשות 12' כי בציונות הדתית תוקפים את נפתלי בנט ומזכירים שהוא עצמו פנה לנתניהו ובצלאל סמוטריץ ואמר שאי אפשר להילחם בטרור כשמלבינים את מנסור עבאס. במפלגה טוענים: "בנט מחפש תירוץ להכשיל את הקמת ממשלת הימין ולרוץ לממשלת שמאל ברוטציה עם לפיד כשהוא מנסה להפיל את האשמה על סמוטריץ׳".

הציונות הדתית מפלגת רע"מ בצלאל סמוטריץ מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד