י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נתפס 'על חם'

בני ברק: פורץ סדרתי התחזה לעובד העירייה

אחרי חודשים ארוכים, הודות לתושב ערני הצליחו מתנדבי השומרים בבני ברק לשים את ידם על פורץ סדרתי. שנהג לבדוק את תכולתם של רכבים חונים ולגנוב מהם כלי עבודה. בסופ"ש האחרון הוא נעצר כשניסה להימלט באמצעות מונית

בני ברק: פורץ סדרתי התחזה לעובד העירייה
אילוסטרציה צילום: unsplash

חשוד בשנות ה-50 לחייו, נעצר בבני ברק בסוף השבוע האחרון, בחשד שפרץ באופן סדרתי לרכבים מסחריים ברחבי העיר וגנב מתוכם כלי עבודה בשווי עשרות אלפי שקלים - תוך גרימת נזק רב לבעלי הרכבים. לפי החשד, הפורץ התחזה לעובד העירייה בשעה שביצע את הפריצות.

מארגון השומרים נמסר כי ביום חמישי האחרון התקבל דיווח במוקד הארגון מתושב העיר בני ברק, אודות חשוד שמסתובב בין בניינים בעיר ובודק את תכולתם של רכבים החונים באזור.

מתנדבי הארגון שהוזעקו למקום יחד עם צוות סיור של חברת 'עצמון אבטחה', זיהו את החשוד כשהוא מנסה להימלט באמצעות מונית, ולאחר זמן קצר הצליחו להשתלט עליו ולעכבו עד להגעת שוטרי סיור של משטרת מרחב דן.

במהלך העיכוב, הבחינו המתנדבים ברכב חשוד שנמצא בקרבת מקום, ולאחר זמן קצר התברר כי הרכב שייך לחשוד ואיתו ביצע את מרבית הגניבות. בבדיקה, נמצאו ברכב עשרות כלי עבודה בשווי של אלפי שקלים שנגנבו זמן קצר קודם לכן על ידי החשוד שנתפס.

החשוד, כבן 50, נלקח לתחנת המשטרה, שם הודה בביצוע מספר רב של פריצות לרכבים, וגניבת כלי עבודה יקרי ערך בתקופה האחרונה.

"בארגון השומרים מבקשים מכל מי שרכבו נפרץ, ונגנבו ממנו כלי עבודה יקרי ערך, שיפנה בהקדם למוקד הארגון", נמסר מהארגון.

תפיסה על חם ארגון השומרים פריצה לרכבים גנב סדרתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד