י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פונה בנט"ן

בעיר החרדית: ניסה לתקן את המזגן ונפל מהגג

מתנדבי הצלה הוזעקו בשעות הצהריים לעיר אלעד בעקבות תושב העיר שנפל מגובה בעת שניסה לתקן את המזגן שבביתו. הוא פונה במצב יציב בניידת טיפול נמרץ לבית החולים

בעיר החרדית: ניסה לתקן את המזגן ונפל מהגג
אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר חרדי כבן 53, נפצע היום באורח בינוני באלעד, לאחר שככל הנראה נפל מגג ביתו במהלך ניסיון לתיקון המזגן. האירוע התרחש ברחוב התור בעיר. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים.

"לדברי השכנים הוא נפל מגג בחצר ביתו עליו טיפס עקב תקלה במזגן", סיפר משה אינדיג, חובש איחוד הצלה שהעניק לו סיוע, "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב בינוני".

מוקדם יותר היום, ילד כבן 3 שחצה את הכביש יחד עם אחותו בשכונת סנהדריה בירושלים, נפצע באורח בינוני עד קשה - ופונה לבית החולים. התאונה אירעה ברחוב אופירה בשכונה, וכוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני.

הרכב נמלט מהמקום והמשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה. "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות פציעתו של פעוט כבן שנתיים שנפגע על פי החשד מרכב ברחוב אופירה בירושלים. כוחות משטרה החלו בסריקות אחר הרכב המעורב", נמסר מהמשטרה.

אלעד תיקון מזגן נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד