י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ביתר עילית

לוחמי האש כיבו את השריפה והותקפו ע"י ילדים • תיעוד

במהלך פעולות לכיבוי שריפת קוצים בביתר עילית, הותקפו לוחמי האש מהתחנה המקומית באבנים שהושלכו לעברם על ידי ילדים | מפקד תחנת הכיבוי: "מוקיע את התנהגות הילדים, לא יתכן כי לוחמי אש הפועלים בעיר יחששו בהגיעם לתת מענה מציל חיים"

לוחמי האש כיבו את השריפה והותקפו ע"י ילדים • תיעוד
ילדים מיידים אבנים לעבר הכבאים צילום: באדיבות המצלם

מספר לוחמי אש מתחנת ביתר עילית, שהגיעו הערב (שני) לכיבוי שריפה ברחוב רבי עקיבא בעיר, הותקפו באבנים וחפצים שהושלכו לעברם תוך כדי פעולות הכיבוי על ידי ילדים. "מדובר באירוע חמור מאוד, שעשוי להסתיים בפגיעה בחיי אדם" - אומר גורם בכבאות והצלה.

האירוע התרחש סמוך לשעה 17:00 בערב, אז הוזנקו לוחמי אש אל שריפת קוצים שפרצה בסמוך לרחוב רבי עקיבא בעיר. לוחמי האש שהחלו בפעולות הכיבוי, מספרים כי הושלכו לעברם אבנים. כמו כן, צעקו לעברם הילדים קריאות נאצה.

לאחר שלוחמי האש ניסו לעזוב את המקום, מספר ילדים אף חסמו את הכבאית. כתוצאה מהשלכת האבנים, נזק נגרם לכלי הרכב. הכבאים עצמם לא נפגעו באירוע.

"מטרתנו היא הצלת חיים, נפש ורכוש", אומר סגן טפסר תמיר ארז, מפקד תחנה אזורית יהודה. "לוחמי האש הנמצאים בביתר עלית מוכנים לתת כל מענה הנדרש לטובת התושבים. אני מוקיע את התנהגות הילדים, לא יתכן כי לוחמי אש הפועלים בעיר יחששו בהגיעם לתת מענה מציל חיים!".

ביתר עילית לוחמי האש שריפה יידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד