י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ההפגנה השיגה אפקט הפוך

אלקין עצבני: חבורת מטורפים; הבהילו את הילדה

קבוצת מפגינים הגיעה הערב להפגין בסמוך לביתו של השר לשעבר זאב אלקין במטרה שייכנס לממשלת נתניהו. אולם מסתבר שהשיגו את האפקט ההפוך | "הבהילו את הילדה שלי בת 5, צעקו לעברה שאבא שלה שמאלן ופושע. אדוני רה"מ תודה על העידוד הנוסף לפעול למען ממשלת שינוי"

אלקין עצבני: חבורת מטורפים; הבהילו את הילדה
זאב אלקין צילום: פלאש 90

הבחירות כבר הסתיימו, אך לאור התוצאות נערכים בימין לקרב על הקמת הקואליציה. כחלק מהמאמצים, ישנם גורמים בימין המפעילים כצפוי לחץ על אנשי ימין הנמצאים בגוש השינוי - הגוש להחלפת נתניהו.

הערב (שני) הגיעה קבוצת מפגינים תומכי נתניהו להפגין מול ביתו של השר לשעבר זאב אלקין. על מנת להפעיל לחץ על חברי מפלגת 'תקווה חדשה' של גדעון סער.

אלקין מצדו בחר לתקוף את נתניהו ישירות על הגעת המפגינים: ‏"לידיעת חבורת המטורפים שבאו הערב להפגין ליד ביתי למען נתניהו, הבהילו את הילדה שלי בת 5, צעקו לעברה שאבא שלה שמאלן ופושע. אדוני רה"מ תודה על העידוד הנוסף לפעול למען ממשלת שינוי".

הגולשים הרבים תקפו את ההתבכיינות של אלקין, כלשונם. והביא לדוגמא את ההפגנות הרבות הנערכות ברחוב בלפור. תוך שמפגיני השמאל לוקחים כבני ערובה את השכנים המתחננים אליהם כי יניחו להם לנוח מעט.

בשבועות האחרונים אף פורסמו תיעודים של שכני מעון ראש הממשלה. בתיעוד אחד פרסם אב לתינוק את עוצמת הרעש אותו עושים המפגינים. בתיעוד אחר נצפתה אישה מתחננת בבכי בפני המפגינים האדישים כי ילדיה לא מצליחים להירדם. למרות שאלקין לא נמנה על השמאל, התייצבותו בגוש שכנגד לנתניהו גרמה לגולשים להציב מראה נגדית.

זאב אלקין הפגנה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד