כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הערים צבועות בירוק

17 חולים חדשים בלבד | מפת התחלואה במגזר

נתוני משרד הבריאות על התחלואה במגזר החרדי ממשיכים להיות מעודדים | הערים החרדיות ממשיכות להיות צבועות בירוק | החולים החרדים מהווים 8% מסך התחלואה הכללית | 0 חולים בעמנואל וקריית יערים

17 חולים חדשים בלבד | מפת התחלואה במגזר
חרדים עם מסכות ברחובות ירושלים צילום: נתי שוחט, פלאש 90

למרות שנגיף הקורונה כמעט ומוגר בחסדי שמיים, עדיין מוטלת עלינו האחריות להישמר ולהקפיד על ההנחיות. על מנת שנוכל להשאיר את הקורונה לדפי ההיסטוריה. ובפרט בצל דו"ח אמ"ן שפורסם הבוקר (שלישי) בו דווח כי ישנם עוד כ-200 אלף אזרחים מקבוצת הסיכון שעדיין לא התחסנו. וזאת לצד ההמתנה הדרוכה לאישור החיסונים לבני 16 ומטה.

בתוך כך נתוני התחלואה במגזר החרדי ממשיכים להיות נמוכים, ולמרות עליה קלה במספר החולים. אחוז החולים נשאר זהה. על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר. התווספו אתמול בכל רחבי הארץ 216 חולים חדשים (הממוצע השבועי עומד על 229 חולים). מתוכם 17 חולים בלבד הם בני המגזר החרדי, המהווים 8% מסך התחלואה הכללי.

עוד דווח כי הערים החרדיות ממשיכות להיות ירוקות כולם. בערים עמנואל וקריית יערים התווספו בשבוע האחרון 0 חולים, ולאור כך ישנם בעיר 0 חולים על כל 10 אלף תושבים. 

בעיר בני ברק כולה ישנם 16 חולים חדשים בשבוע האחרון. בביתר עילית 5, באלעד 7, ברכסים 1, ובמודיעין עילית 4. בערים אלו עומד נתון החולים לכל 10 אלף תושבים על 1.

עוד דווח כי למעט העיר בני ברק שם עומד יחס ההכפלה על 1.1, בשאר הערים החרדיות עומד יחס ההכפלה על 1.0 בלבד. בנוסף, בעיר בני ברק עומד ציון הרמזור על 2.50, בביתר עילית על 2.40, באלעד על 2.33, ברכסים על 2.31, בקריית יערים על 2.20, במודיעין עילית על 2.09, סוגרת את הרשימה עמנואל עם ציון רמזור של 2.00.

 

קורונה המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד