י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נשא בגאווה את יהדותו

ארגנטינה: איש תקשורת יהודי נפטר מנגיף קורונה

בארגנטינה הלך לעולמו איש התקשורת היהודי מר משה מאורו ויאלה ז"ל | מאורו הגן בקביעות על מדינת ישראל בפרט ועל היהודים בכלל והתעמת רבות עם אנטישמים | הוא הובא למנוחות בהלוויה מכובדת בארגנטינה, שם נטמן

ארגנטינה: איש תקשורת יהודי נפטר מנגיף קורונה
ההלוויה בארגנטינה צילום: באדיבות המצלם

איש תקשורת יהודי ארגנטינאי, מאורו ויאלה, הלך לעולמו מקורונה, הנפטר היה מוכר כאחד שהגן על מדינת ישראל, והתעמת רבות עם אנטישמים בארגנטינה, ותמיד הזכיר בגאווה את יהדותו.

מאורו נפטר בגלל דלקת ריאות ותסמינים של נגיף הקורונה, הוא נבדק ונמצא חיובי לאחר שנכנס לבדיקות, הוא קיבל חיסון ראשון של ספוטניק 5 הרוסי ביום חמישי שעבר. הוא נפטר ב-11 באפריל מדום לב בגיל 73.

עשרות גופי תקשורת ועיתונאים בכירים לוו אותו בדרכו האחרונה, בנו יונתן גם הוא איש תקשורת מפורסם מאוד בארגנטינה.

תמונה שפרסם בנו יונתן בחשבון האינסטגרם שלו כמה שעות לפני מות אביו

הרב אליהו המרה נשיא וועד הקהילות היהודיות בארגנטינה - AMIA נשא דברי פרידה בהלוויתו.

הרב אמר בדברי ההספד: "אנו מבכים את לכתו של הנפטר הדגול, שמו העברי היה משה, כוחו של משה רבינו היה בכוח הדיבור שלו, ע"י דיבורו פעל משה רבינו את ניסי ה' במצרים. משה מאורו ויאלה ז"ל אותו אנו מלווים כעת, היה איש תקשורת שנים רבות, השתמש בכח דיבורו ובתפקידיו העיתונאיים בכדי להגן על עם ישראל ולעמוד לצידה של מדינת ישראל, באומץ וללא פחד".

"כעת אנחנו מלווים אותו למנוחתו האחרונה, עכשיו שמשה מאורו קרוב יותר לאלוקים, אנו מבקשים ממנו שהתפלל למען משפחתו, אשתו, ילדיו, נכדיו ולמען כולנו".

 

 

ארגנטינה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד