י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
רומז לבאות?

בנט בטקס יום הזיכרון: "גודל השעה מחייב לוויתורים"

לאחר הצפירה הבוקר, יו"ר 'ימינה' נאם בבית העלמין הצבאי שבכפר סבא, והתייחס למצב הפוליטי הסבוך: "האחריות שלנו כמנהיגים, להתעלות מעל המחלוקות" | בנוסף פנה אל המשפחות השכולות: "אנחנו מצדיעים לכם"

בנט בטקס יום הזיכרון: "גודל השעה מחייב לוויתורים"
בנט נואם בטקס צילום: מייקל כץ

בשעה 11:00 נשמעה הבוקר (רביעי) צפירת זיכרון באורך שתי דקות, ולאחריה החלו הטקסים הממלכתיים ברחבי הארץ, ביניהם בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.

לאחר הצפירה עלה לנאום יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, והתייחס לפלונטר הפוליטי כשברקע השיחות שלו עם ראש הממשלה: "גודל השעה מחייב את כולנו, לוויתורים ולגדלות נפש. אני בטוח שזה אפשרי".

"האחריות שלנו כמנהיגים כלפי העם הטוב הזה, להתעלות מעל המחלוקות ולעבוד יחד. כאיש אחד בלב אחד", הוסיף בנט בנאומו.

בנוסף, שר הביטחון לשעבר אל יום הזיכרון: ''כאן במדינת ישראל הדברים הפשוטים ביותר - הם לא מובנים מאליהם. האויבים שלנו עדיין, גם עכשיו, לא מקבלים את הקיום שלנו, של מדינה יהודית בארץ ישראל".

"ועד שהם לא יקבלו, או לא יפחדו מספיק, הם ימשיכו לנסות. ואנחנו נסביר להם ברור, במילים ובמעשים, שאנחנו לא הולכים לשום מקום. ושהאדמה הנוראה והיפה הזאת, אדמת ארץ ישראל, רוויה בדם של אהובינו, ואנחנו כאן להישאר'', הוסיף.

''בבתי הקברות כאן טמונים מיטב בנינו ובנותינו", אמר יו"ר 'ימינה' והמשיך, "מכל הדעות, מכל העמדות, מהמרכז, מהפריפריה, דתיים וחילונים, ימין ושמאל, כל עם ישראל".

בנט פנה למשפחות השכולות: ''אנחנו מצדיעים לכן ומחבקים אתכן, ויש לנו היום שתי תפילות: אנחנו מתפללים שהחיבוק, אולי אולי, יקל עליכן במעט, ינחם במעט, ואנחנו מתפללים שהאויבים שלנו יניחו את חרבם ויבינו שאנחנו לא הולכים לשום מקום. יהי זכרם של יקירכם, יקירנו, ברוך".

יום הזיכרון נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד