ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
73 שנות עצמאות

"אין עליה": הפוליטיקאים מברכים את ישראל

לאחר סיום יום הזיכרון לחללי צה"ל, נפתחו החגיגיות לכבוד יום הולדתה של מדינת ישראל בת ה-73, כאשר הטקס שפתח היה הדלקת המשואות בהר הרצל שבירושלים - והפוליטיקאים לא החמיצו הזדמנות לברך | כל התגובות

"אין עליה": הפוליטיקאים מברכים את ישראל
בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ברקע המתיחות והפלונטר הפוליטי שמסרב להיפתר, עשרות חברי הכנסת וראשי המפלגות בירכו הערב (רביעי) את מדינת ישראל לרגל יום העצמאות ה-73.

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב בכל חשבונות הרשת שלו: ‏"מזל טוב מדינת ישראל שלנו. אנחנו כל כך אוהבים אותך!", גם יריבו הפוליטי ויו"ר האופוזיציה יאיר לפיד בירך: "‏אין על ישראל. חג שמח!".

"‏73 שנים של נס. נס המדינה היהודית בארץ ישראל", כתב יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט והמשיך, "בזכות הנופלים ובנחישות החיים, לא ניתן לנס הזה להפסיק לעולם. יום עצמאות שמח, עם ישראל❤️".

גם בכירת 'תקווה חדשה' יפעת שאשא-ביטון בירכה את המדינה בחשבון הפרטי שלה באינסטגרם: "עם ישראל חי! עצמאות שמח??", שותפה למפלגה ח"כ יועז הנדל המשיך: "המבדיל בין קודש לקודש, בין אחדות שבכאב לאחדות שבגאווה. גאווה להיות חלק מהעם הזה, מזל טוב מדינה שלי!".

"‏חג עצמאות שמח למדינה היהודית הריבונית בארץ ישראל!", שרת המשפטים לשעבר איילת שקד כתבה, ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן המשיך, "‏חג עצמאות שמח לכל עם ישראל!".

"מרגש לראות את האחיות, הרופאים והרופאות וכל אנשי ונשות הבריאות שרים ביחד בהתרגשות על הר הרצל אחרי השנה האחרונה", כתבה יו"ר סיעת 'מרצ' תמר זנדברג והמשיכה, "חיבוק למשפחות שעדיין מתמודדות עם המעבר הלא פשוט הזה, וחג עצמאות שמח ??".

‏״כֻּלָּךְ יָפָה רַעְיָתִי וּמוּם אֵין בָּךְ. חג עצמאות שמח", כתב ח"כ אופיר סופר מ'הציונות הדתית', ומיקי זוהר מ'הליכוד' המשיך אותו, "יום הולדת 73 שמח מולדת אהובה, חג שמח ישראל!".

יום העצמאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד