י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
העתירו לרפואתו

זקן רבני הציונות הדתית אושפז בבית-החולים

ברקע חגיגות יום העצמאות, ראש ישיבות בני-עקיבא הרב חיים דרוקמן התאשפז אמש בבית-החולים בעקבות אי ספיקת לב | המשפחה מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתו

זקן רבני הציונות הדתית אושפז בבית-החולים
הרב חיים דרוקמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית ומנהיגו הרוחני של סמוטריץ׳, אושפז אמש (רביעי) בבית החולים בעקבות אי ספיקת לב.

הרב עדיין נמצא בבית-החולים, אך מצבו הבריאותי השתפר מעט והוא עדיין נותר לנוח ולהשגחה. משפחתו הקרובה מבקשת מעם ישראל להתפלל לרפואתו - הרב חיים מאיר בן מילכה בתוך שאר חולי ישראל.

כאמור הרב דרוקמן הוא בין הרבנים המשפיעים ביותר במגזר הדתי-לאומי. הרב מכהן כראש ישיבות ואולפנות בני-עקיבא, השייכות לרשת החינוך הגדולה ביותר בציונות הדתית.

בנוסף, הרב לעיתים קרובות עוסק בפוליטיקה, ואף לעיתים ראש הממשלה נתניהו מטלפן ומשוחח עימו בהקשרים פוליטיים.

בתוך כך, על רקע הלחץ המופנה כלפי יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ שיסכים להיכנס לממשלה שנשענת על רע"מ, הרב דרוקמן הופיע בשבועות האחרונים מספר פעמים בתקשורת, ובו עמד באדיקות מאחורי סמוטריץ׳.

"לא ידעתי שעבאס הוא ימין. הוא ערבי שלא מכיר בקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, הוא ימין?", שאל בציניות בראיון ל'ynet' והמשיך, "אין מקום לממשלה בהימנעות עבאס".

בנוסף, הרב דרוקמן התייחס לאפשרות כי בנט יקים ממשלה עם לפיד ו'העבודה' וכינה אותה "ממשלת שמאל עם קישוט בראש". לדברי הרב: "אנשים כמו סער ובוודאי בנט הם אנשי ימין מובהקים. אני מעריך את שניהם מאוד אני לא מאמין שהם יקימו ממשלת שמאל".

"כפי שאני מכיר את שניהם, הם אנשים רציניים, יש להם אידאולוגיה, הם מאמינים בה, הם לא יעשו ההפך ממה שהם עצמם מאמינים. הבוחרים שלהם ודאי לא רצו שהם יקימו ממשלת שמאל, בשום פנים ואופן לא", הוסיף.

מלשכתו של ח"כ סמוטריץ נמסר בעקבות הדיווח כי "כולנו מתפללים".

הרב חיים דרוקמן הציונות הדתית בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד