ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כך זה קרה

קיבלה גלידה חלבית במסעדה בשרית ונפטרה

אושר דרעי בת ה-23 - היא הצעירה שנפטרה הלילה בבית החולים זיו בצפת לאחר שאכלה קינוח חלבי במסעדה בשרית | לפי החשד, שף המסעדה שלח את אחד העובדים להביא גלידה מחנות חיצונית - אך זה הביא אחת חלבית | עובדי המסעדה נעצרו והמקום נסגר | החקירה נמשכת

קיבלה גלידה חלבית במסעדה בשרית ונפטרה
אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות מותה של אושר דרעי, צעירה כבת 23, שהלכה הלילה לעולמה - לאחר שסבלה מהתקף אלרגיה קשה בעקבות אכילה של קינוח חלבי במסעדה בראש פינה. חמישה מעובדי המסעדה נעצרו לחקירה אך שוחררו בתנאים מגבילים. צו סגירה הוצא למקום.

מחקירה ראשונית עולה כי הצעירה, אשר אלרגית למוצרי חלב, סעדה יחד עם חברתה במסעדה בשרית כשרה בידיעה כי לא יוגשו לה מאכלים חלביים שמסוכנים לבריאותה. במהלך הארוחה, הזמינו השתיים גלידה פרווה לקינוח - אך מסיבה שעדיין נחקרת הוגשה להן גלידה חלבית.

במשטרה חושדים כי השף, צעיר כבן 19, שלח את אחד העובדים לרכוש גלידה בחנות חיצונית, לאחר שזאת נגמרה במלאי המסעדה. אלא, שהעובד, ככל הנראה בחוסר תשומת לב, רכש גלידה חלבית שהוגשה לצעירה.

כפי שדווח מוקדם יותר, הבוקר עצרה המשטרה חמישה מעובדי המסעדה. הם חשודים בגרימת מוות ברשלנות של הצעירה. במקביל, המשטרה הוציאה צו סגירה למקום.

קינוח חלבי אלרגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד