ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"רגע מביש"

מנכ"ל פייזר הודה לנתניהו ועורר סערה ברשת

מנכ"ל פייזר שלח ברכה מוקלטת לטקס הדלקת המשואות "אני מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולכל עמיתיה הישראלים של פייזר" ועורר סערה בשמאל | שלמה פילבר יצא הפעם להגנת נתניהו והגיב במילה אחת "חמיצות"

מנכ"ל פייזר הודה לנתניהו ועורר סערה ברשת
אלברט בורלא צילום: טוויטר

מנכ"ל פייזר אלברט בורלה קיבל הזמנה רשמית מטעם מדינת ישראל לבוא ולהשתתף בטקס הדלקת המשואות המסורתית בהר הרצל בירושלים בליל יום העצמאות ה-73 של המדינה. ישראל ביקשה כי בורלא יבוא וישיא משואה, לאור השנה שחלפה, ומיליוני החיסונים שהגיעו ארצה.

המנכ"ל מסר בתגובה כי בשל אילוצי לו"ז, אינו יכול להשתתף בטקס עצמו, אך שלח ברכה שהוקלטה מראש, ושודרה אמש בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל בירושלים.

בדבריו אמר: "כמו יהודים אחרים בכל העולם, אני גאה מאוד בישראל. גאה בעובדה שישראל קיימת עבור יהודים באשר הם, עבורנו ועבור ילדינו. גאה בהישגיה של ישראל במדע, בטכנולוגיה, בחדשנות ובתחומים רבים נוספים".

עוד הוסיף: "השנה השותפות בין פייזר לישראל הובילה לפריצת דרך נוספת - יחד אנחנו מוכיחים שבאמצעות חיסונים המוניים נוכל למגר את מגפת הקורונה ולהציל חיים".

אני מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולכל עמיתיה הישראלים של פייזר. הוכחנו שאפשר לחזור לשגרת חיים נורמלית, וזה משהו שהעולם כולו יכול בהחלט לחגוג. חג עצמאות שמח" סיכם בורלה ועורר סערה עזה בשמאל שלא מוכן לקבל את אמירת התודה לנתניהו.

איש השמאל יריב אופנהיימר הגיב: "שלא נתבלבל, כל הופעה של איש העסקים בורלא, היא למעשה הופעה נוספת של נתניהו ואזכורו כמביא החיסונים. פולחן האישיות המניפולטיבי לא נספק לרגע".

פייזר קיבלה מיליונים עבור החיסונים, אנחנו הפכנו להיות מעבדה שלהם, לבדוק האם החיסונים עובדים....אף אחד לא עשה לנו טובות. הביבי הזה יורד מהפסים וסוחב איתו את כלנו. המדינה הפכה להיות חנות המכולת הפרטית שלו ושל כל משפחת אדאמס שאיתו" הוסיפה ג'ודי מוזס.

איש חדשות 12 ציון נאנוס תקף אף הוא: "באיזו מדינה מקרינים בטקס המרכזי ליום העצמאות סרטון ברכה של מנכ״ל חברה מסחרית, חשובה ככל שתהיה?...אחד הרגעים המבישים בתולדות הטקס".

מנגד, עד המדינה נגד נתניהו שלמה פילבר לא אהב את פסטיבל הקיטורים ויצא הפעם להגנת ראש הממשלה. פילבר הגיב במילה אחת: "חמיצות".

 

חברת פייזר בנימין נתניהו טקס הדלקת המשואות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד