י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
למרות החיסונים

אשקלון: התפרצות קורונה בבית אבות - 16 דיירים פונו

למרות שהתחסנו: 16 דיירים בבית האבות 'בית אבי' בעיר אשקלון אובחנו כחיוביים לקורונה. הם פונו על ידי כוחות מגן דוד אדום למוסד סיעודי בעיר חדרה שם מאושפזים קשישים שנדבקו בנגיף | הם לא סובלים מסימפטומים

אשקלון: התפרצות קורונה בבית אבות - 16 דיירים פונו
אנשי מגן דוד אדום בבית אבות צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

בצל החגיגיות הגדולה של יום העצמאות, חגיגיות שהתעצמה עם נסיגת הנגיף לאור מבצע החיסונים הנרחב והמוצלח בישראל. מתקבלים הדיווחים על התפרצות קורונה בבית אבות 'נאות אבי' באשקלון.

על פי הדיווח של יואב אבן בחדשות 12, 16 דיירים במקום אובחנו כחיוביים לקורונה, והם פונו על ידי כוחות מגן דוד אדום למוסד סיעודי בעיר חדרה שם מאושפזים קשישים נוספים שנדבקו בנגיף.

עוד עדכן אבן כי אף אחד מ-16 הדיירים שנדבקו ופונו לא סובל מהסימפטומים של הנגיף. עוד יצוין כי מדובר בקשישים שככל הנראה רובם או כולם חוסנו ולמרות זאת נדבקו. כנראה לאור מערכת החיסונים המדוכאת שלהם.

בתוך כך אתמול דווח כי הנגיף ממשיך ודועך עם נתון של 199 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל ביום שלישי, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-836,469, מספר החולים הפעילים עמד נכון לאתמול בבוקר על 3,209. מספר המונשמים ממשיך לרדת ועומד כעת על 123 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 221 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועומד כעת על 6,312. ושיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עמד אתמול על 0.3%.

בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד אתמול בבוקר התחסנו לנגיף הקורונה 5,334,950 בני אדם. מתוכם, 4,955,083 בני אדם התחסנו במנה השניה. למרות הנתונים המעודדים, לדיירי בית האבות זה לא הספיק.

קורונה בית אבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד