י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
האסון במסעדה

אמה של אושר ע"ה: "הרגו לי את הילדה"

שעות לאחר פטירתה הטראגית של אושר דרעי בת ה-23 לאחר שהוגש לה קינוח חלבי במסעדה בשרית, בעודה אלרגית לחלב, אמה שוחחה עם התקשורת והטיחה בבעלי המסעדה: "הוא נתן שם חלב לאנשים שאכלו בשר. הוא הכשיל שם הרבה אנשים - בשביל מה? איפה היה משגיח הכשרות?"

אמה של אושר ע"ה: "הרגו לי את הילדה"
קינוח. אילוסטרציה צילום: unsplash

טרגדיה קשה התרחשה הבוקר (חמישי) ביום העצמאות. אושר דרעי, בת ה-23 אכלה להנאתה במסעדה "בשרית" כשרה בראש פינה. כשלקינוח הוגשה לה ככל הנראה בשוגג גלידה "חלבית", בעודה אלרגית לחלב. למרבה הצער כעבור זמן קצר היא הלכה לעולמה.

אמה גלית דרעי, שוחחה עם עיתונאים ושחזרה בכאב את הרגעים הקשים: "היא פונתה בכוחות עצמה לבית חולים, אני לא יודעת איך היא הצליחה, ואז היא איבדה הכרה. הגעתי ממש כמה דקות אחרי וכבר לא נתנו לי לראות אותה. היא הייתה מחוברת למלא מכונות ומכשירים. היא חיה את זה, היא נולדה אלרגית והיא יודעת מה זה - אין שום סיכוי שהיא תסכן את החיים שלה. הרגו לי את הילדה".

גלית הוסיפה וסיפרה בבכי: "אתמול במקרה היא אמרה לי 'אימא, תבואי לבקר אותי בעבודה', ובאתי כשסיימתי לעבוד. בדרך כלל אני לא מטיילת, אני מגיעה מהעבודה ישר הביתה. היא ילדה עצמאית, ברוב המקרים שהיא יודעת שהיא בסכנה היא מזמינה טיפול נמרץ. היא מזריקה אפיפן ויודעת להתמודד עם אלרגיה. אתמול היא לא חשבה שתצטרך בכלל את המזרק במסעדה כשרה למהדרין".

האם הוסיפה וסיפרה לתקשורת כי הקצפת שהוגשה לבתה אושר עליה השלום במסעדה הכשרה הייתה חלבית. היא נזפה בבעלי המסעדה ובעובדיה: "זו הייתה מסעדה כשרה למהדרין והוא נתן שם חלב לאנשים שאכלו בשר. הוא הכשיל שם הרבה אנשים - בשביל מה? איפה היה משגיח הכשרות?" תהתה.

כאמור, אושר ע"ה בת ה-23, סבלה מאלרגיה לחלב, אך היום לא נשאה עמה את מזרק האפיפן שלה. עובדי המסעדה עוכבו לחקירה ושוחררו כעבור זמן קצר למעצר בית, לאחר שהתברר בחקירתם כי איש מהן לא פעל בכוונה זדונית.

המסעדה נסגרה לעת עתה וחקירת המשטרה נמשכת.

אלרגיה לחלב אושר דרעי מסעדה כשרה מסעדה כשרה למהדרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד