ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"השמדה היא האופציה הטובה ביותר"

בשכונה החרדית: קרא להרוג את כל היהודים ונעצר

צעיר בריטי בן 24 המתגורר בשכנות לחרדים בעיר מנצ'סטר, נעצר לאחר שפרסם פוסטים ברשת על כוונתו לרצוח יהודים ושחורים. בנוסף הוא רכש 'ספר פצצות' המדריך למחבל המתחיל. בביתו ובסלולרי שלו נמצאו עוד ממצאים שהסגירו את כוונותיו

בשכונה החרדית: קרא להרוג את כל היהודים ונעצר
צללית. אילסוטרציה צילום: unsplash

בוגר בית ספר למשפטים מהטובים בעולם, אוניברסיטת קיימברידג' בבריטניה, נעצר לאחר שכתב כי "השמדה היא האופציה הטובה ביותר ליהודים".

אוליבר בל, המתגורר בשכונת סלפורד במנצ'סטר, שכונה מלאה בחרדים, הוריד מהאינטרנט "ספר פצצות" עם הוראות לייצור חומרי נפץ, האיש גם פרסם מספר פוסטים אנטישמיים גזעניים ברשת.

בל, בן ה-24, נעצר על ידי היחידה למלחמה בטרור בקיימברידג', לאחר שהמורה שלו דיווח על ההתבטאויות האנטישמיות שפרסם ברשת, כך על פי התביעה בבית המשפט במנצ'סטר.

לחבר המושבעים נאמר כי בפוסט בפייסבוק כתב אוליבר: "אני רק רוצה לצאת למסע הרג", יום לאחר מכן הוא פרסם: "אני שונא את היהודים, אני רוצה להרוג את כולם ואז להרוג את כל השחורים".

כששוטרים פשטו על ביתו של בל בסלפורד, הם גילו "ספר פצצות" וספרים על אדולף היטלר, כמו גם מכשיר הטלפון הסלולרי שלו מתוצרת סמסונג הוחרם. במאמר אנטישמי נוראי, כתב בל, "השמדה היא האופציה הטובה ביותר עבור יהודים". כך דיווח האתר Jewish Chronicle.

המשטרה מצאה תמונות כולל צלבי קרס בטלפון, וכן הקלטות של שיחות על עליונות הגזע הלבן. הספר נרכש ב'אמזון' בדצמבר 2018 והכיל הוראות כיצד לבצע פיצוץ של חומר נפץ נוזלי.

הדיון בעניינו יימשך בשבועות הקרובים.

שכונה חרדית מנצסטר קריאה לרצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד