ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
חלתה בקורונה והיתה במצב קריטי

צפו: האברך ערך סעודת הודיה וגולל את שעבר עליו ועל רעייתו

אברך שרעייתו אושפזה במצב קריטי לאחר שנדבקה בקורונה, עד שזכתה להבריא לחלוטין, ערך מסיבת הודיה בביתו של ר"י מיר הגרא"י פינקל • הוא הודה נרגשות לציבור וציין כי לראשונה הרגיש את המשמעות "נושא בעול עם חברו" כשכולם סייעו בעדו בחודשים הקשים והמרים שעברו עליו

צפו: האברך ערך סעודת הודיה וגולל את שעבר עליו ועל רעייתו
האברך בפנייה לציבור צילום: פלאש 90

האברך הרב אלי ברג, שרעייתו הייתה במצב קשה מקורונה ונלחמה על חייה, עד שזכתה להבריא לחלוטין ערך השבוע מסיבת הודיה בביתו של ראש ישיבת מיר, הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל ובמעמד המשגיח הגאון רבי בנימין פינקל.

הרב ברג מחשובי תלמידי ישיבת מיר, הודה נרגשות ואמר שלראשונה הרגיש את המשמעות "נושא בעול עם חברו", כשכולם סייעו בעדו בחודשים הקשים והמרים שעברו עליו כזכור, האישה, רחל נעמי בת אסתר חנה, בת ה-33, תושבת ירושלים, נדבקה בנגיף בעודה לפני לידה, ומצבה היה קריטי.

היא אושפזה בבית החולים בלינסון, שם נלחמו הרופאים על חייה במשך שבועות ארוכים. בהצהרה שמסר אליהו ביום ראשון ז' שבט  מבית החולים, הוא אמר, "ביליתי פה את כל השבת, הייתי פה בחניון הזה... בתוך תחושות לא פשוטות, שעות לא קלות עוברות עלינו, יש לי בבית חמישה ילדים יש לי עוד בן חדש, נמצא כאן בטיפול נמרץ בשניידר, אני מבקש ממכם, שהילד יכיר את אימא שלו" אמר האב לכלי התקשרות כשהרופאים מנסים לתמוך בו.

כשקולו נשנק המשיך האבא וביקש: "בבקשה מכם כל מי ששומע אותי שיש לו לב בבקשה, תעשו משהו טוב בשביל הבן שלי שיכיר את אימא שלו, שתהיה לו אימא בבית, אם אתם יכולים בקשה מעשה טוב אחד, לוותר לשני, לא לכעוס. האישה מעצבנת אותך תבליג בבקשה לזכות אשתי ששוכבת פה בטיפול נמרץ".

"אני יצאתי מפה עכשיו, אני לא מאחל לאף אחד להיכנס למחלקה הזאתי, פשוט מצמרר ואני לא מאחל לאף אחד לעבור שעות נוראיות שאתה מרגיש שהחיים תלויים על בלימה אתה לא יודע מה הולך להיות הרגע הבא, החיים יכולים להיחרב בדקה אחת הכל יכול פשוט להשתנות", אמר האבא בבכי וסיים: "אני חוזר ומבקש לרפואת אשתי רחל נעמי בת אסתר חנה אם אתם יכולים להגיד פרק תהילים אחד או לעשות מעשה טוב אחד, אני מאד מאד אודה לכם". סיים.

כאמור השבוע בחסדי שמים והודות לתפילות עם ישראל חגג מסיבת הודיה בבית ראש ישיבת מיר, כשרעייתו כבר בריאה ושלימה בביתו.

יולדת חרדית קורונה אברך כולל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד