ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
תיאמו עמדות?

דיווח: איילת שקד ויו"ר 'תקווה חדשה' נפגשו

בעוד המנדט חונה אצל נתניהו, בכירת 'ימינה' נועדה השבוע עם יו"ר 'תקווה חדשה' בלשכתו, ומשם במפלגתה הסיקו כי רק אם בנט או מועמד אחת ב'ליכוד' יהיו ראשונים ברוטציה - סער יצטרף | סביבת נתניהו: "אין ממשלה אחרת כרגע למעט 59 בימין"

דיווח: איילת שקד ויו"ר 'תקווה חדשה' נפגשו
גדעון סער במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע עם הפגישות של יו"ר מפלגתה עם ראש הממשלה, הבוקר (שישי) דווח כי בכירת 'ימינה' איילת שקד נפגשה בתחילת השבוע עם יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער.

על פי הדיווח של הכתבת הפוליטית ב'מקור ראשון' עטרה גרמן, שקד נועדה עם סער ביום שני האחרון, והם נפגשו בלשכתו של יו"ר 'תקווה חדשה'. לאחר הפגישה, ב'ימינה' הסיקו כי סער לא יפר את הבטחת הבחירות שלו, ולא ישב תחת נתניהו.

האפשרות היחידה לפיה יו"ר 'תקווה חדשה' יצטרף לממשלת ימין, היא רק בנט או מועמד אחר מטעם 'הליכוד' יכהן כראש הממשלה הראשון ברוטציה.

בנוסף דווח כי בימין מעריכים כי הדרך היחידה להקים ממשלה היא להשביע ממשלה על ידי 59 מאצבעות גוש נתניהו ו'ימינה' של בנט, אחרי שהאחרון הצהיר כי ניתן יהיה לספור את אצבעות מפלגתו.

גורמים בסביבת רה"מ תומכים ברעיון: "אין ממשלה אחרת כרגע למעט 59 בימין", כשבמקרה כזה סמוטריץ' יהיה חייב להצביע בעד, אחרת ההצעה תיפול.

גדעון סער אילת שקד נפתלי בנט בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד