י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשש מהמוטציה ההודית

סיכום חדשות השבת בישראל: אדום בדרום ושריפה בפ"ת

סיכום חדשות השבת בישראל: לאחר סוף שבוע עמוס בניסיונות גישור פוליטיים נראה כי ההכרעה לכאן או לכאן צפויה להינתן כבר בימים הקרובים | בנוסף: אדום בדרום ושריפה בבניין מגורים בפתח תקווה

סיכום חדשות השבת בישראל: אדום בדרום ושריפה בפ"ת
מחלקת קורונה בברזילי צילום: דוברות ברזילי

עמית סגל חושף כי מקורבי סמוטריץ' הבהירו כי הם מוכנים נפשית גם לאפשרות שבעקבות ההתנגדות שלו לממשלה בתמיכת רע"ם, תוקם ממשלה בצד השני - ממשלת בנט-לפיד, שגם היא בתמיכת רע"ם או המשותפת‎.

לדברי סגל, בשביל שתקום ממשלה כזו, צריך שהנשיא יטיל את המנדט על בנט או לפיד, אבל יש סימן שאלה אם זה יקרה - בפעם הקודמת הוא סירב להעביר את המנדט למועמד נוסף, והחזיר אותו לכנסת כדי שישיגו 61 מנדטים. זה קריטי כי הקואליציה של בנט ולפיד קטנה מ-61.

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד צפוי לקיים מסיבת עיתונאים בתחילת השבוע על ממשלת האחדות שהוא פועל להקים. בתוך כך, לפיד ובנט צפויים להיפגש הערב שוב.

שרפה בדירה בפתח תקווה: צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי לצעירה בת 23, שנפגעה משאיפת עשן ופינו אותה לבית החולים בילינסון במצב בינוני.

התרעת צבע אדום הופעלה בליל שבת במועצה האזורית אשכול. דובר צה"ל מסר כי זוהה שיגור אחד של רקטה משטח רצועת עזה אל שטח ישראל. הרקטה התפוצצה בשטח פתוח. כאמור, לפני כן הופעלה התרעת צבע אדום במועצה האזורית אשכול. בתגובה לירי חיל האוויר תקף שורת מטרות של חמאס ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי בין המטרות שהותקפו מתקן אימונים, עמדת משגרי נ"מ בפיתוח, מפעל לייצור בטון ותשתית של מנהרת טרור התקפית של חמאס.

פרויקטור הקורונה נחמן אש: עדיין לא הגענו לחסינות עדר, יש אפשרות שהמוטציה ההודית עמידה לחיסון: "זיהינו אותה לפני כמה ימים אצל אנשים שחזרו מחו"ל. מרביתם זוהו בשדה התעופה ונכנסו לבידוד. אנחנו לא יודעים הרבה על המוטציה הזאת, אבל יש לגביה כמה סימנים לא טובים - יכול להיות שהיא עמידה בפני החיסון".

ממחר צפויים עומסי חום ושרב כבד, כשלפי תחזית השירות המטאורולוגי ישררו טמפרטורות גבוהות ועומס חום כבד עד קיצוני באזורים רבים בארץ עד ליום שלישי לפחות.

קורונה עמית סגל יאיר לפיד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד