י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המסכות הוסרו

בסופ"ש התווספו 6 חולים חרדים בלבד

למרות המוטציה ההודית שזוהתה בארץ ביום שישי האחרון, הוסרו היום המסכות במרחבים הפתוחים. וזאת לאור נתוני התחלואה הנמוכים במיוחד | התחלואה במגזר החרדי עומדת נכון לסופ"ש האחרון על 3% בלבד ונתון של 6 חולים

בסופ"ש התווספו 6 חולים חרדים בלבד
חרדים בעיר העתיקה, ארכיון צילום: נתי שוחט, פלאש 90

למרות שביום שישי האחרון דווח על כניסת המוטציה ההודית לישראל, ואבחון 7 אזרחים שזוהו כחיוביים. החל מהיום (ראשון) הוסרה חובת עטיית המסכה בשטחים הפתוחים. וזאת לאור נתוני התחלואה המעודדים במיוחד.

כמידי בוקר מפרסמים אנשי משרד הבריאות את נתוני התחלואה מפולחים לפי מגזרים וערים. מנתונים אלו כי התחלואה במגזר החרדי משיכה להיות נמוכה במיוחד.

על פי נתוני סוף השבוע שפורסמו הבוקר התחלואה במגזר עומדת על 3% מסך התחלואה הכללי, עם 6 חולים חדשים בלבד בסוף השבוע האחרון. במגזר הכללי זוהו 188 חולים, והממוצע השבועי ממשיך להצטמק ל-141 חולים חדשים ביממה.

הערים החרדיות ממשיכות להיות צבועות בירוק. ולמעט העיר בני ברק בה עומד יחס ההכפלה על 1.2, בכל שאר הערים החרדיות עומד יחס ההכפלה על 1.0 בלבד.

העיר בני ברק, מובילה כאמור את רשימת הערים החרדיות. עם 18 חולים חדשים בעיר כולה, המהווים נתון של חולה 1 בלבד על כל 10 אלף תושבים.

אחריה העיר אלעד עם 2 חולים בשבוע האחרון, ביתר עילית רכסים וקריית יערים עם חולה אחד בלבד בשבוע האחרון.

בחישוב תחלואה לפי 10 אלף תושבים, הערים בני ברק ורכסים עם נתון של חולה 1. בקריית יערים 2, ובשאר הערים החרדיות עומד נתון זה על 0.

בתוך כך מוקדם יותר הבוקר דווח כי 82 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-
836,926. על פי הנתונים, אמש בוצעו 11,085 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים בכל רחבי הארץ עמד נכון להבוקר על 2,540. ומספר המונשמים המשיך לרדת ועומד כעת על 122 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 206 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועומד כעת על 6,334.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עמד הבוקר על 0.8%.

בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,343,094 בני אדם. מתוכם, 4,969,853 בני אדם התחסנו במנה השניה.

חרדים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד