י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מכשול חמור

שערורייה: סטודנטים יהודים אכלו חמץ בפסח

שבועות בודדים מחג הפסח ומתברר כי ארוחות חמץ הוגשו לסטודנטים יהודים באוניברסיטת מיאמי במהלך החג | נשיאת אגודת הסטודנטים היהודית באוניברסיטת מיאמי: "בגלל הקורונה הכל הפך למאתגר יותר"

שערורייה: סטודנטים יהודים אכלו חמץ בפסח
אוניברסיטת מיאמי צילום: pixabay

סטודנטים יהודים אכלו ארוחות כשרות רגילות במקום כשרות לפסח באוניברסיטת מיאמי, כך דיווח האתר The Miami Student.

על פי הדיווח, חדרי האוכל לא היו מצוידים בארוחות כשרות לפסח בעקבות טעות של ספק המזון שסיפק את האוכל לאוניברסיטה, הספק הביא ארוחות כשרות רגילות, אך הן היו חמץ.

נשיאת אגודת הסטודנטים היהודית באוניברסיטת מיאמי הלל אמילי גרפורת', מתחה ביקורת על הטעות הקשה ואמרה שהיא יצרה מכשולים לסטודנטים יהודים.

"אני חושבת שבאופן כללי התאכזבתי ממה שקרה, שהתערבבו חמץ בתוך הכשר לפסח, בגלל הקורונה הכל הפך למאתגר יותר" אמרה גארפורת'. "אז זה היה כמו מחסום נוסף שהיה ממש מאכזב" אמרה.

"אני באמת חושבת שזה לא היה בשליטת אוניברסיטת מיאמי" אמרה גארפורת' "אני חושבת שזאת דרך למידה טובה עבורם, כי זה פשוט מלמד אנשים יותר על הקהילה היהודית", הוסיפה.

אתר The Miami Student המדווח על הנעשה באוניברסיטה, פרסם כי "לא ברור כמה, אם בכלל, סטודנטים יהודים ששמרו על כשרות ועל אוכל כשר לפסח במהלך החג, צרכו את הלא כשר לפסח במהלך החג".

ברנט מייסון, מנהל תחום המזון והמשקאות של האוניברסיטה, אמר כי אף אחד מהמקומות המיועדים לכך ברחבי הקמפוס, לא הצליח להגיש ארוחות כשרות לפסח, אך ארוחות כשרות קפואות לפסח כן היה אפשר להשיג. מייסון הוסיף, כי לאחר שהתגלו הארוחות כלא נכונות, הונחו ספקי האוכל לא למסור אותם לסטודנטים.

הסטודנטים היהודים קיבלו את הארוחות הכשרות לפסח רק ביום החמישי לחג.

מיאמי אוניברסיטה חמץ בפסח קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד