י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לב מלא אמונה"

נסראללה וחמינאי מבכים את מותו הפתאומי של סגן מפקד כוח קודס

מותו הפתאומי של סגן מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה היכה בהלם את ציר הרשע איראן-חיזבאללה | נסראללה וח'אמנאי שיגרו הודעות אבל כואבות על מי שנוכחותו הייתה חיונית להפעלת ההתנגדות השיעית

נסראללה וחמינאי מבכים את מותו הפתאומי של סגן מפקד כוח קודס
חמינאי וחיג'אזי צילום: משמרות המהפכה האיראנית

נסראללה מבכה את לכתו של סגן מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה. באיגרת שנשלחה לאייתוללה חמינאי הוא כתב: "קיבלנו בעצב את הידיעה על לכתו של מי שהיה בשיא הנתינה ובשיא הג'יהאד ובזמן שבו ציר ההתנגדות נזקק לנוכחותו המבורכת" חיג'אזי סומן כבורג מרכזי בפרויקט דיוק הטילים של חיזבאללה.

כזכור ‏הגנרל חיג'אזי, היה מפקד גיס לבנון במשמרות המהפכה ופיקח מקרוב על פרויקט דיוק הטילים של חיזבאללה. ואחרי חיסולו של מפקד כוח קודס קאסם סולימאני, הוא מונה לסגן מפקד כוחות קודס.

גם ‏האייתוללה חמינאי המנהיג העליון של איראן שלח הודעת תנחומים על מותו של המפקד מוחמד חיג'אזי, "בצער רב קיבלתי את הידיעה על מותו של המכובד מוחמד חיג'אזי, שאלוקים יברך אותו ויעניק לו שלום. חייו היו של איש מוג'אהדין, מחשבה דינמית, לב מלא אמונה אמיתית ומלאת מוטיבציה ונחישות, וכוח מלא בשירות האסלאם והמהפכה, אופיו של מוג'אהדין זה למען האלוקים. הוא שימש באחריות רבה בחיל משמר המהפכה האסלאמי והיה גאה ומצליח, היעדרותו עכשיו היא מלאה בצער. אני רוצה להביע תנחומי הכנים לאשתו היקרה, לילדיו ולבני משפחה אחרים, ולחבריהם ועמיתיהם, ולבקש מאלוקים את סבלנותו ונחמתו. שאלוקים ירחם על האח המנוח הזה".

דובר משמרות המהפכה, רמדאן שריף, הסביר את הסיבה למותו של מוחמד חוסיין חיג'אזי, סגן מפקד כוח קודס של חיל משמר המהפכה האסלאמי, ואמר: "חיג'אזי היה בוגר מלחמה עם עיראק ונפגע מחומר כימי, במהלך השנים סבל מכך, והוא פונה לבית החולים מסיבה זו".

נסראללה וחמינאי עם המפקד שמת\\צילום:משמרות המהפכה האיראנית

איראן חסן נסראללה חמינאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד