י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"פגיעה במוסדות שלטון"

טרנד ה'טיק-טוק': ביזה את ביהמ"ש - ונעצר

שני צעירים תושבי דרום הארץ תיעדו עצמם בהיכל בית המשפט תוך שהם עולים ומתפרעים על דוכן השופטים | הבוקר, אחרי שהתיעוד פורסם ברשת החברתית, עצרה המשטרה חשוד | צפו

טרנד ה'טיק-טוק': ביזה את ביהמ"ש - ונעצר
הצעירים משתוללים בבית המשפט צילום: מתוך הסרטון

טרנד ה'טיק טוק' שצבר תאוצה בימים האחרונים בקרב צעירים ערבים רבים, הביא איתו גל של אלימות כלפי יהודים חרדים ודתיים - אך לא רק. שני צעירים, תושבי דרום הארץ, תיעדו את עצמם בתוך אולם בית המשפט כשהם מתפרעים ועולים על דוכן השופטים והעלו את הסרטון לרשת.

האירוע התחרש לפני כשבועיים באולם בית משפט השלום בבאר שבע, לאחר שהשניים שוחררו ממעצר על ידי השופט. הבוקר (שני) הודיעה המשטרה כי עצרה את החשודים, צעיר כבן 23, בחשד לעבירות של ביזיון בית משפט ופגיעה במוסדות שלטון, בעקבות התיעוד שהגיע לידי המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי חוקרי תחנת באר שבע פתחו בחקירה בעקבות סרטון שפורסם ברשת החברתית "טיקטוק" והגיע לידיהם, בו נראה צעיר הנכנס לאולם בית משפט ומתנהג באופן המעלה חשד לביזיון בית המשפט ופגיעה במוסדות שלטון.

"חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את זהות החשוד ולאחר פעולות חקירה, הוא נעצר הלילה לחקירה בתחנת המשטרה בבאר שבע, בחשד לעבירות של ביזיון בית המשפט, פגיעה במוסדות שלטון, הסגת גבול והתנהגות פרועה במקום ציבורי", הוסיפו במשטרה.

החשוד יובא היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות שיש בהן ביזיון ופגיעה במוסדות שלטון, ותפעל בכל הכלים והאמצעים הקיימים ברשותה על מנת להגיע לזהות המעורבים ולהביאם לחקירה ולדין בגין עבירות אלו".

ביזוי באר שבע טיק טוק בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד