ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אסון בכביש

סמוך לשכונה החרדית: הולך רגל בן 30 נהרג

כוחות ההצלה הוזעקו הערב לכביש 40, סמוך לשכונת גני הדר בפתח תקווה, בעקבות הולך רגל שנפגע מרכב ונפצע אנושות | פראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו | בוחני תנועה פתחו בחקירה

סמוך לשכונה החרדית: הולך רגל בן 30 נהרג
התאונה בכביש 40 צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הולך רגל בן 30 נהרג הערב (שני) בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בכיש 40 בסמוך למחלף שערייה בפתח תקווה - סמוך לשכונה החרדית גני הדר. הפראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. בוחני תנועה של המשטרה הגיעו לזירת התאונה ופתחו בחקירה.

מאיר אסולין, חובש באיחוד הצלה מסר: "מדובר בהולך רגל שנהרג כתוצאה מפגיעת רכב. ביצענו בו החייאה בזירה בניסיון להציל את חייו אך בסיום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

פראמדיקית מד"א גלי סופר וחובש רפואת חירום במד"א יששכר וייס סיפרו: "כשהגענו למקום הולך הרגל שכב על הנתיב השמאלי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה במרחק של עשרות מטרים מהרכב. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי שכלל עיסויים והנשמות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נהגת הרכב שהייתה מעורבת בתאונה לא נזקקה לטיפול רפואי."

חובשים ביחידת הבימבולנסים של מד"א -הצלה פתח תקווה, שלומי אסקל ומשה הורביץ הוסיפו: "הולך הרגל סבל מחבלה רב מערכתית בעקבות התאונה, ניסנו לבצע בו פעולות מצילות חיים במקום, אולם לא נותר אלא לקבוע את מותו".

 

פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד