ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
צפו בתיעוד

מאה שערים: חשוד התחפש לאישה - ונעצר

המשטרה פשטה הבוקר, בפעם השנייה ביממה האחרונה, על שכונת מאה שערים וביצעה מעצרים נגד תושבים החשודים בהפרות סדר וגרימת נזקים לקו הרכבת הקלה | אחד החשודים ניסה להתחמק ממעצר - והתחפש לאישה | צפו בתיעוד מהמקום

מאה שערים: חשוד התחפש לאישה - ונעצר
הפשיטה על מאה שערים צילום: ישי ירושלמי

אחרי הפשיטה הלילית, כוחות משטרה גדולים נכנסו הבוקר (שלישי) שוב, לשכונת מאה שערים. בימים האחרונים בוצעו בשכונה מספר פשיטות ומעצרים, כחלק מהחקירה הנרחבת המתבצעת ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים נגד חשודים בהשחתה של תשתיות הרכבת הקלה.

השוטרים, שהגיעו בכוחות גדולים במיוחד, עצרו צעיר שככל הנראה חשוד בכמה אירועים של הפרות סדר והשחתת רכוש. הם הופתעו לגלות את החשוד מחופש לאישה - בניסיון להתחמק מהמעצר.

כזכור, לפי עדויות של תושבי השכונה, שוטרים השליכו הלילה רימוני הלם וביצעו מעצרים. בשכונה טוענים כי המשטרה נכנסה לדירות של תושבים שאין להם כל קשר לארגון המחאה.

הפשיטה, הובילה לעימותים קשים בין תושבים לכוחות המשטרה. "זה הזוי, מרגיש כמו זירת מלחמה", מתאר תושב מאה שערים בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "השוטרים השתוללו והשליכו רימונים ללא התחשבות. הילדים הקטנים התעוררו בבכי. דורשים שהמשטרה תחדול מההתנהגות הזו".

מדובר בפשיטה השלישית על השכונה מאז תחילת השבוע. זאת אחרי שבמוצאי שבת עצרה המשטרה שלושה תושבים כחלק מהחקירה ובית המשפט האריך את מעצרם.

צפו בתיעוד מהמקום:

מאה שערים תחפושת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד