ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
תעלומה בליכוד

האם הקריצה חשפה קשר מחתרתי בין כץ לסער?

הקריצה אמש של יו"ר תקווה חדשה גדעון סער במהלך ההצבעה על הרכב הוועדה המסדרת עוררה סערה בליכוד, לאחר שדווח כי הקריצה יועדה דווקא לשר האוצר ישראל כץ. כץ עצמו מכחיש את הדברים

האם הקריצה חשפה קשר מחתרתי בין כץ לסער?
‏‏הקריצה של סער צילום: צילום מסך

תקרית יוצאת דופן נרשמה אמש (שני) במהלך ההפסד הצורב של הליכוד לגוש השינוי בהצבעה במליאה על הרכב הוועדה המסדרת, כשיו"ר תקווה חדשה גדעון סער תועד קורץ בעינו לעבר מי מהנוכחים במליאה כממתיק סוד.

התיעוד שפורסם והופץ במהירות העלה השערות רבות לגבי זהותו של האיש שלעברו יועדה קריצתו של סער. תחילה דובר על כך שסער קרץ למי מגוש השינוי כמי שיודע כי מנסור עבאס הולך להפתיע ולהתנגד להצעה.

דיווח נוסף ומשמעותי יותר דיבר על כך שסער קרץ דווקא לשר האוצר ישראל כץ מקורבו של ראש הממשלה נתניהו, במה שאולי חושף מערכת יחסים מחתרתית בין השניים מתחת לרדאר של ראש הממשלה והליכוד.

בעקבות הפרסום, מיהר שר האוצר כץ להכחיש את הדברים במרץ. "אין לי מושג למי קרץ גדעון סער ולמה. לא היה לי קשר להליך ההצבעה והופתעתי מתוצאות ההצבעה בדיוק כמו רה"מ נתניהו וכל סיעת הליכוד", פרסם כץ.

על פי הדיווח, לפיד התחייב בפני עבאס טרם ההצבעה, לחברות בוועדת הכספים, ראשות הוועדה למיגור האלימות והפשיעה בחברה הערבית וכן תפקיד סגן יו"ר הכנסת.

 

 

ישראל כץ גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד