י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאבדים את השלטון ואת הרסן

"חבורת אפסים" • מתח בליכוד: השרה האשימה - נתניהו תקף

לאחר שבמפלגת הליכוד מבינים כי ייפרדו בקרוב ממנעמי השלטון ויעברו לספסלי האופוזיציה, שרת התחבורה מירי רגב האשימה את יו"ר הכנסת וסיעת 'הליכוד' בהפסד בהצבעה על הרכב הוועדה המסדרת | ראש הממשלה היסה אותה: "בתחבורה את מבינה, בפוליטיקה קצת פחות" • סוער

"חבורת אפסים" • מתח בליכוד: השרה האשימה - נתניהו תקף
נתניהו ויריב לוין צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודעה הערב (שלישי) במסיבת עיתונאים, כי לא הצליח להרכיב ממשלה, מדווח על מתחים ותככים בין נתניהו לשרי 'הליכוד'.

על פי הפרסום של מיכאל שמש ב'כאן 11', בפגישה שהתקיימה בין בכירי 'הליכוד' לנתניהו שעות לאחר ההפסד בהצבעה על הרכב הוועדה המסדרת, שרת התחבורה מירי רגב האשימה את יו"ר הכנסת יריב לוין ואת יו"ר הקואליציה מיקי מכלוף זוהר במפלה המביכה.

"יריב לוין ומיקי זוהר אחראים לכישלון", טענה מירי רגב והמשיכה, "אצל יולי (אדלשטיין) זה לא היה קורה", ראש הממשלה תקף אותה בתגובה: "בתחבורה את מבינה, בפוליטיקה קצת פחות".

לפי אחד המקורות, רגב כינתה את לוין וזוהר "חבורת אפסים", אך השרה מירי רגב הכחישה גם את האמירה וגם את הציטוטים הקודמים. גם במפלגת 'הליכוד' הרשמית הגיבו: "זהו שקר מוחלט. לא היה ולא נברא".

בנוסף, דווח כי ראש הממשלה לא ביקש מיו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' לתמוך ברע"מ בפגישה ביניהם היום, אלא ביקש ממנו שיתמוך בהצעה לבחירות ישירות לראשות הממשלה, למרות הסיכויים הקלושים.

מוקדם יותר הערב קיים ראש הממשלה מסיבת עיתונאים, שבה התייחס למשבר הפוליטי: "יש פתרון לפלונטר הפוליטי. הפתרון הוא בחירה ישירה לראשות הממשלה - לתת לציבור להחליט מי יוביל את המדינה. יש רוב עצום במדינה שתומך בכך, זה חוצה את רוב המפלגות בכנסת".

"הבחירות האחרונות הוכיחו שהציבור רוצה ממשלת ימין. יש בכנסת 65 מנדטים של ימין מובהק והסיבה היחידה שבגללה אי אפשר להקים עכשיו ממשלת ימין זה עניינים אישיים ולא אידיאולוגיים", המשיך.

נתניהו המשיך: "לכן יש 2 אפשרויות: או להקים ממשלת שמאל עם עלה תאנה ימני - עם מרצ, המשותפת, העבודה - זה בניגוד לרצון הבוחר ובניגוד להתחייבויות של בנט וגדעון סער".

"האפשרות השנייה היא להקים ממשלת ימין יציבה ל4 שנים אחרי בחירות בזק לראשות הממשלה כדי שהציבור יבחר מי יהיה ראש הממשלה הבא", סיכם.

מפלגת הליכוד בנימין נתניהו מירי רגב יריב לוין מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד