י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מחזקים את הצפון

כנס מרומם ומרגש לקליטת המשפחות החדשות בישוב שלומי

הגרעין התורני של "איילת השחר" בישוב שלומי מתרחב. בכינוס מיוחד של ראשי הכוללים, רבנים ואברכים התקבלו בברכה המשפחות החדשות שנוספו • רוצים גם אתם לצמוח ולהשפיע?

כנס מרומם ומרגש לקליטת המשפחות החדשות בישוב שלומי
קליטת משפחות בשלומי צילום: יח"צ

בשקט בשקט, ללא רעש וצלצולים הולכת ומתפתחת בישוב הצפוני שלומי קהילה תורנית איכותית של משפחות צעירות הבוחרות להגיע למקום בו ניתן להנות מחיי קהילה חמים ולהשפיע על הסביבה ברמה הרוחנית.

ארגון איילת השחר שמביא את המשפחות ומלווה אותם הקים במקום כולל אברכים ברמה גבוהה בו מתקיימים סדרי לימוד תוססים וסביבו מתגבשת גם קהילה רחבה של מתקרבים ומתעניינים ביהדות השואבים כח וחיזוק מהחיבור הזה.

מדובר למי שלא מכיר בישוב מקסים עם נופים ומרחבים שאין למצוא במרכז הארץ ואווירה חמה ומיוחדת. גם מחירי הדירות הנמוכים משמעותית מהווים שיקול נכבד עבור הזוגות הצעירים שכיום כמעט שאין להם אפשרות לרכוש דירה וכאן הדבר מתאפשר בקלות יחסית.

אבל הדבר הגדול ביותר הוא תחושת השליחות והיכולת להשפיע ולהביא לידי ביטוי את המטען התורני העשיר בשיעורים, חברותות וחוגי בית. לתחושת הסיפוק אותה חווים המשפחות הצעירות אין תחליף.

בארגון איילת השחר בוחרים את המשפחות המתאימות כשבראש הוועדה המקומית עומדים הרב יצחק דוידזון וראשי הכוללים הרב גרשון וינטרוב והרב שלמה דנינו שליט"א.

יו"ר איילת השחר הרב שלמה רענן שהשתתף בכינוס המרגש מבקש לפנות למשפחות נוספות הרואות עצמן מתאימות לבוא ולהתרשם ולקחת חלק במהלך שבוודאי יירשם בדפי ההיסטוריה של הצפון כולו.

רוצים להיות שם? צרו קשר בהקדם בטלפון 0548403309

שלומי איילת השחר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד