ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"ביצעו פעולות ונדליזם"

העצור המחופש יישאר במעצר: "הזדהה במספר שמות"

מעצרו של הצעיר תושב שכונת מאה שערים, שנעצר אתמול בעת שניסה להתחפש לאישה, הוארך בשישה ימים - כך קבע היום בית משפט השלום בירושלים | במהלך הדיון בבית המשפט נחשף כי החשוד ניסה להזדהות במספר שמות - במטרה להתחמק ממעצר | הצעיר חשוד בהשחתת תוואי הרכבת הקלה, כחלק ממאבק הקנאים בירושלים

העצור המחופש יישאר במעצר: "הזדהה במספר שמות"
הפשיטה על מאה שערים צילום: ישי ירושלמי

לאחר שנעצר אמש (שלישי) בחשד להשתתפות במחאות האלימות וגרימת נזקים לתוואי הרכבת הקלה בבירה, בית משפט השלום בירושלים קבע היום (רביעי) כי החשוד, תושב שכונת מאה שערים, שניסה להתחזות לאישה בעת מעצרו, יישאר במעצר עד ליום שני הקרוב.

כפי שפורסם אמש ב'בחדרי חרדים', החשוד נתפס בביתו כשהוא מחופש לאישה, במטרה להתחמק ממעצר. מראהו החריג העלה את חשדם של השוטרים כי מדובר בחשוד המדובר. כשניסו לשאול אותו לשמו, ניסה החשוד להתחזות במספר שמות אחרים.

מעצרו של הצעיר מגיע ברקע החקירה הנרחבת שמתנהלת בתקופה האחרונה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים והפכה במוצאי שבת לגלויה, נגד קבוצת קיצוניים משכונת מאה שערים שעומדת בין היתר מאחורי ביצוע הוונדליזם והשחתת תוואי הרכבת הקלה.

במשטרה מייחסים לחשוד עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש מהלכי חקירה, הפרעה לשוטר ממילוי תפקידו, התחזות לאחר והתנהגות פרועה במקום ציבורי.

נציג המשטרה תיאר במהלך הדיון כי החשוד הזדהה במספר שמות ולאחר מכן התברר כי הוא מתחזה. הוא הסביר, כי "החשוד ביחד עם אחרים מתנגדים להקמת הרכבת הקלה בירושלים ולאור זאת החשודים כי ביצעו מספר פעולות ונדליזם, התפרעויות וגרימת נזק".

בהחלטה להאריך את מעצרו של החשוד, קבע השופט אלעד לנג כי "מדובר באירוע הכולל מגוון של פעילויות וונדליזם כנגד עבודות הקמת תשתית הרכבת הקלה בירושלים, בעטיין נעצרו במהלך השבוע מספר מעורבים".

השופט הוסיף כי הראיות שהונחו בפניו "מניחות חשד סביר לביצוע עבירות המיוחסות לו". באשר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו, קבע השופט, כי חלק ניכר מפעולות החקירה שמבקשת המשטרה לבצע ניתנות לשיבוש.

 

התחזות תחפושת שכונת מאה שערים מאה שערים הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד