י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חשודים גם בתקיפת חרדי

התזת הקפה בשער שכם: יוגש כתב אישום נגד הערבים

כתב אישום יוגש שבימים הקרובים נגד שני צעירים, בגיר וקטין, תושבי העיר העתיקה בירושלים, שנעצרו בתחילת השבוע בחשד שהשפילו ושפכו קפה רותח על מתפלל יהודי שעשה את דרכו בצורה רגלית לעבר הכותל המערבי דרך שער שכם במזרח העיר

התזת הקפה בשער שכם: יוגש כתב אישום נגד הערבים
צללית. אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע מטעם הפרקליטות נגד שני צעירים תושבי העיר העתיקה בירושלים, שנעצרו בתחילת השבוע בחשד שהשפילו ושפכו קפה רותח על מתפלל יהודי שעשה את דרכו בצורה רגלית לעבר הכותל המערבי דרך שער שכם במזרח העיר.

התיעוד צולם ככל הנראה על ידי חבריהם של החשודים, והופץ ברשתות כחלק מהטרנד שתפס תאוצה בקרב צעירים ערבים, במסגרתו את נוהגים לתקוף חרדים ולעלות לרשת ה'טיק-טוק'.

בד בבד, הודיעה המשטרה על הכוונה להגיש כתב אישום תוך מספר ימים כנגד השניים בגיר וקטין, בגין מספר אירועי אלימות שהתרחשו לאחרונה, ביניהם אירוע שפיכת הקפה לעבר אדם שחלף בסמוך אליהם ותקיפת יהודים אחרים במועד אחר.

החשודים נעצרו על ידי המשטרה ומשמר הגבול בתחילת השבוע והועברו לחקירה בה מסרו את גרסתם. נאספו ראיות כנגדם, מהם עלה כי פרט לאירוע כוס הקפה שהופץ ברשת החברתית, מעורב אחד החשודים באירועים נוספים, שלושה במספר, שהתרחשו באותו היום ביניהם תקיפת אדם אדם חרדי שחלף על פניו אז העיף החשוד את המגבעת מראשו של הקורבן.

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה לנוכח הצהרת התובע והאריך את מעצרם של החשודים בחמישה ימים נוספים.

כתב אישום שער שכם כוס קפה תקיפת יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד