י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תעודת ביטוח לבנט

התפתחות דרמטית במסע להרכבת הממשלה

התפתחות חשובה הערב בגזרה הימנית: הליכוד מציע ל'ימינה' תעודת ביטוח שתסייע לה להקשיח עמדות במו"מ מול המרכז-שמאל, בתקווה שיתפוצץ. במקרה הכי גרוע יוכלו לרוץ בליכוד

התפתחות דרמטית במסע להרכבת הממשלה
בנימין נתניהו לוחץ את ידו של נפתלי בנט בכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

התפתחות דרמטית במסע להרכבת הממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה הערב (מוצ"ש) לבית הדין של הליכוד, בבקשה שיתנו לו סמכות לאשר תיקון חוקתי לריצה משותפת עם המפלגות שתומכות בהקמת ממשלה בראשותו של נתניהו.

בהזמנה לישיבת הסיעה שנשלחה לחברי הכנסת ושרי הליכוד לקראת מחר, ציין יו"ר הסיעה חיים כ"ץ כי כחלק מסדר היום יוסמך נתניהו לאשר תיקון בהוראת שעה לריצה משותפת עם הסיעות שיתמכו בו.

בכך הליכוד מציע בעצם לימינה תעודת ביטוח שתסייע לה להקשיח עמדות במו"מ מול גוש המרכז-שמאל, וכך מקווים בליכוד לפוצץ את המשא ומתן ולהכשיר את כניסת ימינה לממשלת נתניהו. זהו גם צ'ופר לבנט שבמידה והמשא ומתן יתפוץ הוא יוכל לרוץ יחד עם הליכוד.

בתוך כך, מיכאל שמש מדווח כי בכירים ביהדות התורה אמרו הערב שבמידה ונפתלי בנט "יביא למינוי איווט ליברמן האיום לתפקיד שר האוצר (או כל תפקיד בכיר אחר) הוא ייכנס להיסטוריה לדראון עולם כמחריב עולם התורה ומסורת ישראל. כל מאמציו להשכיח את ברית האחים בינו ללפיד, אותם הגדיר ‘טעות קשה’ ירדו לטמיון והוא יוכרז פסול חיתון פוליטית לנצח. על מעשה שפל כזה אין ולא תהיה מחילה לעד".

נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד