כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"השחית כל חלקה טובה"

בכיר בהתיישבות תוקף את נתניהו על קשריו עם החרדים

בעקבות ההתקדמות במו"מ בגוש השינוי, יו"ר מועצת יש"ע לשעבר הבכיר התראיין, וטען כי עדיף לחבור ללפיד ולמיכאלי מאשר נתניהו: "אתה אף פעם לא יודע איפה הוא יתחמן" | בנוסף תקף את מסירת ענייני דת לחרדים: "הוא דיכא את הציונות הדתית"

בכיר בהתיישבות תוקף את נתניהו על קשריו עם החרדים
נתניהו בכפר חב"ד צילום: Yehuda Haim/Flash90

המחלוקות בימין נמשכות: הפובליציסט ויו"ר מועצת יש"ע לשעבר ישראל הראל, התייחס אתמול (ראשון) לפלונטר הפוליטי, והצהיר על תמיכתו בחיבור של בנט אל גוש המרכז-שמאל.

"בנט צריך ללכת עם לפיד וחבריו. אין לו שום מחויבות לימין נוסח ביבי, ביבי הוא לא ימין", טען הראל והמשיך, "כל השנים הללו ביבי הלך בשותפות עם מפלגות השמאל עד השמאל הקיצוני".

"הוא בכוח חישק את עצמו כדי לא לקדם את אג'נדת הימין, ועכשיו הוא בוכה שבנט הולך עם השמאל", הוסיף בראיון ל'103fm'.

בנוסף, יו"ר מועצת 'יש"ע' לשעבר התייחס למגזר הדתי-לאומי: "אפשר לכנות אותי היום מוותיקי הציונות הדתית. מגיל צעיר מאוד אני פעיל בנושא קידום הציונות הדתית. מי שעצר אותם לאורך השנים מאז שהוא בראש הפירמידה זה בנימין נתניהו".

"בכל דבר שהוא יכול היה ללכת לקראת הציונות הדתית הוא דיכא אותה החל מההתיישבות דרך מסירת כל ענייני הדת לחרדים הקיצונים, ולחרדים המתחמנים ומינוי רבנים - הוא השחית כל חלקה טובה במדינת ישראל", טען הראל.

"אני חושב שיאיר לפיד הוא איש הגון, אני חושב שמרב מיכאלי אישה הגונה. אם יהיו קווי יסוד מוחלטים הם ילכו איתם", אמר והמשיך, "בעוד שכשאתה הולך עם ביבי אתה אף פעם לא יודע מה יהיה מחר, איפה הוא יתחמן אותך ואיפה הוא יבגוד בך".

"הציונות הדתית סופסוף יוצאת לחופשי. מתנתקת מהתלות באיש הלא ישר הזה, בנימין נתניהו. זה הדבר הכי גדול שנפתלי בנט יכול לעשות לה, להוציא אותה לחופשי מכבלי הקשר עם מפלגה לא הגונה שהפכה ממפלגת הדר למפלגה של איש אחד, שמושך את המדינה לתהום", סיכם

ביבי נתניהו חרדים הציונות הדתית נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד