י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התמיכה במחבלים

אחמד טיבי פוצץ את הראיון: "תשאל לפי הסטנדרטים שלי"

ראיון עם חה"כ אחמד טיבי התחיל בשיחה נינוחה על הפלונטר הפוליטי אליו נקלעה מדינת ישראל, כמו גם התייחסות למתיחות ההולכת וגוברת בשבועות האחרונים של ערביי ישראל התוקפים בעלי חזות חרדית, אך הסתיים בניתוק השיחה 

אחמד טיבי פוצץ את הראיון: "תשאל לפי הסטנדרטים שלי"
אחמד טיבי בכנסת צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ח"כ אחמד טיבי שוחח הבוקר (שני) עם ינון מגל ובן כספית ברדיו 103, והראיון שנמשך במשך דקות ארוכות כמעט ופוצץ לאחר שינון מגל הקשה על טיבי בשאלת התמיכה של חבריו לרשימה המשותפת במחבלים.

הראיון התחיל בשיחה נינוחה על הפלונטר הפוליטי אליו נקלעה מדינת ישראל, כמו גם התייחסות למתיחות ההולכת וגוברת בשבועות האחרונים של ערביי ישראל התוקפים בעלי חזות חרדית.

בדבריו התייחס טיבי לסאגת המחסומים אמש ואמר: "מי שהחליט להציב מחסומים שער שכם עשה שגיאה קשה, הרפתקה מיותרת שגרמה לפרובוקציה מי שהחליט להסיר אותם עשה תיקון. זו המחאה של הצעירים הירושלמים, אל קודס".

"במשך שנים יודעים שחלק מהמסורת זה לשבת שם, הישיבה בשער שכם היא נבדקה וזו הדרך שעוברים המוסלמים בדרך למסגד אל אקצה זה נקרא באב אל עמוד" הוסיף טיבי. 

לאחר מכן שאל ינון מגל את אחמד טיבי מה דעתו על כך שמפלגת בל"ד נתנו אות הוקרה לרוצחו של החייל משה תמם ז"ל, רושדי אבו מוך. טיבי ביקש להגיב בקצרה ולאחר מכן ניתק את השיחה: "בכל פעם שאני אתראיין אתה תשאל אותן שאלות ולכן אני מסרב לענות. תתרגל לראיין אותי לפי הסטנדרטים שלי" תקף טיבי.

אחמד טיבי ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד