ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
התכוונה לחרדים?

מרב מיכאלי רומזת: לא בטוח שכל המפלגות בגוש נתניהו יישארו עמו

על רקע הקשיים שהיא מערימה במו"מ בגוש השינוי, יו"ר מפלגת 'העבודה' התייחסה היום בישיבת סיעתה למצב הפוליטי, ורמזה כי יש מפלגות בגוש נתניהו שיעברו: "יש כל מיני אפשרויות" | בנוסף תקפה את ראש הממשלה: "אי היציבות משרתת אדם אחד"

מרב מיכאלי רומזת: לא בטוח שכל המפלגות בגוש נתניהו יישארו עמו
מפלגת העבודה. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לקראת סיום המנדט של נתניהו, בעוד 8 ימים, התייחסה היום (שני) יו"ר מפלגת 'העבודה' מרב מיכאלי בפתח ישיבת סיעתה למצב הפוליטי, וקראה לבנט להתרכז במגעים בינו לבין גוש השינוי.

בפתח דבריה אמרה: "אני קוראת לנפתלי בנט להפסיק לשחק לידיו של נתניהו, לשחרר את מדינת ישראל ממנו למען ביטחון ישראל", קראה והמשיכה, "מפלגת העבודה חוזרת ואומרת בצורה חד משמעית, אנחנו מחוייבות ומחוייבים לעשות כל דבר כדי להחליף את שלטון נתניהו ולהקים ממשלת שינוי".

"אנחנו סומכות וסומכים על יאיר לפיד בתור מי שאמור לייצג את כל הגוש שהוא ידאג לאינטרסים ולערכים של כל מצביעות ומצביעי גוש השינוי מהחלק הזה של המפה הפוליטית", הוסיפה.

בנוסף, מיכאלי התייחסה למצב הביטחוני הרגיש, ותקפה את נתניהו: "אי-היציבות האזורית משרתת אדם אחד שתכף נראה אותו קורא למפלגות השונות להיכנס איתו 'תחת האלונקה' כדי להתמודד עם מצב החירום שהוא עצמו תרם ליצירתו".

"הזירה שמסביבנו מתחממת ומבעבעת באופן מסוכן כמו שכבר הרבה זמן לא היה. מהומות אלימות בירושלים, בעקבותיהן רקטות מעזה לדרום, בעבוע בגדה המערבית", ציינה.

עוד הוסיפה: "רקטה מסוריה לדימונה, המשך ההתעצמות המאסיבית של איראן והיעדר הסכם שיעצור אותה, רמטכ"ל איראן מאיים על ישראל ונתניהו מעז לקרוא לעצמו 'הפרוטקטור אוף יזראל' (מגן ישראל, י.כ.)".

לקראת סוף הצהרה, רמזה מיכאלי: "אני מזכירה שיש כל מיני אפשרויות להקמת ממשלת שינוי, יש עוד מפלגות שהיום נמצאות עם נתניהו שלא בטוח ישארו איתו וכמובן בואו נזכור שיש 61 מנדטים מתקווה חדשה שמאלה".

מרב מיכאלי מפלגת העבודה המפלגות החרדיות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד