כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"הלכת לאיבוד"

סמוטריץ': "חייבים להקים ממשלת חירום ימנית"

כשברקע נראה משבר במגעים בגוש השינוי, יו"ר 'הציונות הדתית' קורא היום לסער ולנתניהו להקים ממשלת ימין: "הבה ונגלה כולנו אחריות לנוכח אתגרי השעה" | בנוסף התייחס להישענות על רע"מ: "תפתחו את העיניים ותורידו את האיוולת הזו מסדר היום"

סמוטריץ': "חייבים להקים ממשלת חירום ימנית"
בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier FItoussi/Flash90

כשברקע האיום מבחירות חמישיות, היום (שני) יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' התייחס לפלונטר הפוליטי ולמצב הביטחוני, וקרא לנוכח העימותים להקים קואליציה לאומית.

"אדוני ראש הממשלה, חברי גדעון סער", פנה סמוטריץ' בתחילת ישיבת סיעתו, "הבה ונגלה כולנו אחריות לנוכח אתגרי השעה. בואו נתעלה לגודל הרגע ונקים יחדיו ממשלה ימנית חזקה".

"אסור לנו לתת לאויבינו את התענוג לראות אותנו רבים ומפולגים וחסרי יכולת שלטונית, שנדרשת לנו כל כך כדי לנצח אותם ולאכוף עליהם את ריבונותה של המדינה היהודית. אנחנו חייבים להקים כאן ועכשיו ממשלת חרום ימנית", הוסיף.

בנוסף, פנה יו"ר 'הציונות הדתית' לשותפו לשעבר, יו"ר 'ימינה', ואמר: "אני מציע לך רגע לפני שאתה חותם הסכם קואליציוני שיהפוך את מרב מיכאלי, ניצן הורביץ, תמר זנדברג ויאיר גולן לשרים בכירים בממשלתך, לעבור על חשבונות הפייסבוק והטוויטר שלהם ולהקשיב לראיונות שלהם בימים האחרונים".

"אם אחרי העמדות המעוותות והמקוממות שהם השמיעו שם אתה עדיין רוצה להקים איתם ממשלה, אז הלכת לאיבוד כנראה באופן חסר תקנה. אני מקווה מאוד שלא זה המצב", אמר סמוטריץ' לבנט.

לאחר מכן, התייחס סמוטריץ' למצב הביטחוני: "אירועי הימים האחרונים, בירושלים, בדרום, ובזירה האיראנית מזכירים למי מאתנו ששכח את האתגרים שמולם ניצבת מדינת ישראל. "טוב שיש לנו אויבים שמזכירים לנו את זה מידי פעם".

"חלקם למרבה הצער יושבים כאן בכנסת ישראל בחסות בג"ץ, ולמרבה האבסורד יש עדיין מי שחושבים שאפשר להסתמך עליהם בהקמת ממשלה ולהפוך את מדינת ישראל לבת ערובה ותלויה בהם", עקץ.

"נדמה לי שאפשר כבר לומר די! תפתחו את העיניים ותורידו את האיוולת הזו מסדר היום", סיכם.

בצלאל סמוטריץ' הציונות הדתית נפתלי בנט גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד