י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המאבק על סלילת הרכבת בבירה

תעלומה: מודעות עצרת המחאה הוחלפו במודעות על לשון הרע

תעלומה בבירה: גורמים אנונימיים  נשלחו לכסות את מודעות העדה החרדית שמכריזות על עצרת הערב נגד סלילת הרכבת הקלה בשכונות החרדיות עם מודעות פיקטיביות מקמפיין "לשון הרע לא מדבר אליי".

תעלומה: מודעות עצרת המחאה הוחלפו במודעות על לשון הרע
המודעות שהוחלפו בירושלים צילום: באדיבות המצלם

תעלומה ברחובות ירושלים, מודעות העדה החרדית המכריזות על עצרת מחאה והסברה נגד סלילת הרכבת הקלה בירושלים כוסו במודעות פיקטיביות של "לשון הרע לא מדבר אליי". ב'עדה' מבטיחים כי דבר לא יעצור אותם מקיום העצרת.

מתיעוד שהגיע 'לידי בחדרי חרדים' עולה כי מודעות הקמפיין הידוע נגד לשון הרע אכן הודבקו ככל הנראה באופן מכוון רק על מודעות 'העדה' שהכריזו על קיומה של העצרת ברחבת בית הדין של העדה החרדית / זופניק.

בעדה החרדית מפרשים זאת כאקט מלחמתי שנועד להסתיר מעיני הציבור את קיומה של העצרת, ומצהירים כי דבר לא יעצור אותם מקיום העצרת הערב בשעה 20:00 ברחבת זופניק. בעדה החרדית אף הביעו תמיהה על הצעד הפרובוקטיבי נגד קיום העצרת שבאופן מוצהר כונתה "עצרת הסברה ומחאה", תוך שהם מציינים כי "נראה שיש מי שפוחד מהשמעת ביקורת לגיטימית נגד צעד שאמור להשפיע רבות על חייהם של תושבי האזור עם סלילת הרכבת בתוככי השכונות החרדיות".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', העצרת הערב מתכנסת בין היתר כמחאה על הפשיטות המשטרתיות האלימות בשבוע שעבר על בתים פרטיים ועל ארגוני צדקה וחסד, כשלטענת העדה החרדית, מדובר בניסיון הפחדה נגד המפגינים והמתנגדים לסלילת הרכבת הקלה בבר אילן.

אתמול חשפנו כי האדמו"ר המהרי"י מסאטמר התבטא בחריפות בסעודה שלישית בגנות הרכבת הקלה וכינה אותה "טומאה", וקרא לחסידיו לחזק את ידי המתנגדים לרכבת הקלה שסובלים ממעצרים אלימים "כאילו הם העבריינים הגדולים".

הרכבת הקלה ירושלים לשון הרע לא מדבר אליי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד