כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
איש ימיני

חוזר עם בטן מלאה: עו"ד יורם שפטל בתכנית חדשה

אחרי כשנה שקולו נדם מהרדיו, עו"ד יורם שפטל, איש הימין שמשמיע את דעתו ברמה ללא כחל ושרק, חוזר עם תכנית קבועה מידי יום חמישי בערב ברדיו 'גלי ישראל' • צפו

חוזר עם בטן מלאה: עו"ד יורם שפטל בתכנית חדשה
עו"ד יורם שפטל צילום: רדיו גלי ישראל

בשורה לאנשי הימין: עורך הדין יורם שפטל חוזר לשדר. כשנה לאחר שעזב את תחנת הרדיו 103FM, בה שידר מידי יום חמישי תכנית שיחות עם מאזינים, בין השעות 12:00 ל-14:00, שהביאה רייטינג גבוה במיוחד, שפטל חוזר למיקרופון ברדיו 'גלי ישראל'.

עורך הדין לא מילא פיו מים בשנה האחרונה ועבר לשדר מידי יום חמישי באותן השעות בערוץ יוטיוב שפתח בשם "שפטל ללא כחל ושרק".

לצד זאת שפטל מופיע לעיתים תכופות בשידורי ערוץ 20, שם הוא מביע את דעותיו הימניות, בעד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד מתנגדיו. הוא נוהג לצאת בתוקף בין הייתר נגד מערכת המשפט.

היום הופתעו אנשי הימין במדינת ישראל להיחשף להודעה המשמחת מבחינתם על שובו של שפטל לגלי האתר. הוא ישדר מידי יום חמישי בין השעות 16:00 עד 18:00 בתחנת הרדיו גלי ישראל. שם מקווים כי האיש הפופולארי, יספק את הסחורה וירים את הרייטינג לתחנה הצעירה יחסית.

באחרונה צירפה התחנה לשירותיה את איש התקשורת שי גולדן, שחצה את הקווים משמאל לימין, לדבריו בעקבות השנאה התהומית שראה במחנהו כלפי בנימין נתניהו, שלדבריו ראש הממשלה המצוין ביותר שהיה לישראל, שהביא השיגים כבירים שרק עיוור לא יוכל להכיר בהם. גולדן משדר ארבע ימים בשבוע, בין השעות 16:00 ל-18:00, כשהוא מארח מידי יום אנשי תקשורת שונים מימין, בהם עו"ד כינרת בראשי, יועץ התקשורת נדב שטראוכלר וכן העיתונאי בר שים אור מ'חדשות 13'.

בתחנה משדרים לאורך היום אנשי ימין מבריקים למדי, בהם; ארז תדמור, יערה זרד, אבי רצון, מתי טוכפלד, שרון גל ואפילו יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, שמגיש תכנית מידי יום שישי.

יורם שפטל גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד