י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
להגדיל תרומות למרות הכל

"למרות המגיפה, העולם ממשיך לצמוח": כנס העמותות של מוטי ויטמן מעורר הדים

למרות המגיפה, העולם רוצה לחיות, להתפתח ולצמוח. מי שלא מוותר – מצליח! איך מגייסים כספים בזמן שהקורנה עדיין משתוללת בעולם? בקלות! • כך טוען המנטור האגדי מוטי ויטמן.  מנהל עמותה? הכתבה הזאת בשבילך!

"למרות המגיפה, העולם ממשיך לצמוח": כנס העמותות של מוטי ויטמן מעורר הדים
מוטי ויטמן צילום: יח"צ

ויטמן הוא כבר מזמן תופעה של איש אחד שעושה פלאים עבור מאות עמותות בהן לא מעט עמותות וארגונים של הציבור החרדי והדתי. כך למשל מספר אהרון אקרמן מהגרעין התורני באילת. "גם קודם היה לי ניסיון וגם קודם גייסתי כספים עבור המפעל הגדול של הגרעין התורני בעיר. העמותה מגלגלת מחזור שנתי של כ־2.5 מיליון שקלים כאשר כמחצית אנחנו צריכים לגייס בתרומות.

מנהל עמותה או ארגון? בקליק אחד אתה על דרך המלך!>>


מוטי ויטמן בכנס • קרדיט: יח"צ

"שמעתי על מוטי ויטמן מילים מאוד טובות ועדויות על תוצאות מעשיות מוכחות, וכמי שעוסק בגיוס כספים, רציתי להגדיל את ההכנסות שלנו ובכלל לקחת את כל העניין הזה של גיוס כספים למקום הרבה יותר מקצועי ויעיל. וזה עבד! ההכנסות זינקו וכבר מהקורס הראשון התחלתי לראות את השינוי והשיפור ולרכוש כלים מקצועיים וישימים שעזרו לי להגדיל משמעותית את ההכנסות ולהשיג אותן בהרבה פחות מאמץ מאשר בעבר".

אקרמן שהשתתף בקורס המנטורינג של ויטמן ולמד את 'מודל ההצלחה' לגיוס כספים, נהג לטוס שוב ושוב למרכז הארץ ולדבריו זה היה שווה כל שקל. ויטמן מצידו מתעקש שמי שרוצה יכול רק לצמוח מהמשבר. לדבריו, דווקא עכשיו אפשר לצמוח עוד יותר מהרגיל, זה אמנם לא קל אך אפשרי. ו... אפשר לעשות זאת למרות הריחוק החברתי!

לנצח את השיטה באמצעות שיטה

ויטמן פיתח שיטה שתלמד כיצד לעבור את המשוכה הלא פשוטה הזו ואותה הוא מעביר בתוכנית מותאמת לימי הקורונה.. סדרת ההרצאות הזו מיועדת לבעלי עמותות ומנהלי מוסדות וארגונים והיא ניתנת במחיר מסובסד, כשירות לגופים במגזר השלישי שנדרשים להתמודדות לא קלה בתקופה הזו.

ויטמן מסביר כי "התוכנית החדשה היא לא שיטה חדשה אלא התאמה של השיטה הרגילה למצב הנוכחי היום. הבעיה היא שאנשים מקצצים בראש ובראשונה בתרומות שלהם ובהוראות הקבע. אומרים לך 'תשמע מותק, תעבור הקורונה אני אמשיך לתרום'. אבל אני אומר לכולם שבגישה אופטימית ועקבית אפשר בהחלט להגדיל את ההכנסות לעמותה גם עכשיו".

חשוב לו להבהיר, בתור יועץ עסקי שפועל בין היתר מטעם משרד הכלכלה, כי אלה שעוסקים בגיוס כספים מהווים עמוד התווך של העמותות, בוודאי אם הם גם מנהלים אותן. "החלטתי להתגייס לעזרת העמותות כשהבנתי שמי שעומדים בראשן הם אנשים מסורים מאוד ואני יכול לתרום להם כלים שישדרגו את התוצאות שנובעות מעבודתם הקשה".

מנהל עמותה או ארגון? בקליק אחד אתה על דרך המלך!>>

הזדמנות אחרונה להצליח, אל תוותר!

למותר לציין שגם בימים אלו נפתח קורס חדש בשיטה שכבר הוכיחה את עצמה אין ספור פעמים.  זוהי תוכנית הדגל של מוטי ויטמן וב"ה עשרות עמותות זינקו דווקא אודות לתקופה ולניצול המשבר להזדמנות.

אקרמן אומר על ויטמן: "האיש סוחף. הוא לא מדבר תיאוריות אלא נותן כלים מעשיים שהוא בעצמו ניסה בחיים המקצועיים שלו ושל לקוחות אחרים. אלה כלים שהוכח שהם עובדים. בכך הוא שונה מהרבה מאוד מרצים ומנטורים. הוא מדבר תכל'ס. לא מייפה את המציאות ולא מוכר אשליות. ולכן זה עובד".

כך שאם אתם מנהלי עמותה, מוסד או ארגון, אל תשאלו את עצמכם איך שומרים על ההכנסות בתקופה הקשה הזאת, תשאלו איך מגדילים את ההכנסות בתקופה הזאת. "עם המודל שפיתחנו זה אפשרי! למרות המגיפה, העולם רוצה לחיות, להתפתח ולצמוח. מי שלא מוותר – מצליח!

"צריך להבין. אם ישנן עמותות שהיקף ההכנסות שלהן ירד בחדות וישנן כאלה שתסגרנה לחלוטין, ישנה פחות תחרות על כספי התורמים ואני הייתי מציע לכל בעל עמותה, לכל מגייס כספים, לכל גוף במגזר השלישי, לבחור היכן הוא רוצה להיות עכשיו, שלא לומר בסוף האירוע הזה. אם הוא רוצה להיות חלק מאותן עמותות שקרסו, חלק מאותן עמותות שמלקקות את פצעיהן או חלק מאלו שדווקא הגדילו את הכנסותיהן על חשבון האחרון".

מקומות אחרונים לכנס שיציל אותך>>>>


ב
כנס של מוטי ויטמן • קרדיט: יח"צ

אם אתה בת יענה זה לא בשבילך!

תמיד יהיו מנהלי עמותות, מוסדות או ארגונים, שטומנים ראשם בחול וממשיכים לעשות את אותן פעולות כאילו לא השתנה כלום בעולם. הם חושבים שגובה ההכנסות מתרומות בארץ ובעולם יימשך כשהיה, נראה להם שסכומי התרומות ימשיכו לזרום מכוח האינרציה.

אין לנו מה לעשות עם אנשים שלא מוכנים לשנות!  לאילו שמבינים לאן הרוח נושבת יש לנו המון תובנות להעביר בדרך לשגשוג העמותות מחדש!

זה הזמן שלך להגדיל הכנסות!! אל תשב בחיבוק ידיים!!  בוא עכשיו לכנס ואגלה לך את כל הסודות!!

בכנס תלמד:

  • איך אפשרי לגייס תורמים חדשים בקלות

  • איך להכפיל את התרומות

  • איך להגיע ליציבות כלכלית

  • איך אפשרי לגייס כסף בלי לשכנע!

  • איך אפשרי לגייס כסף והרבה מאד כסף במהירות!

  • הוראות קבע כבסיס כלכלי חודשי.

  • אסטרטגיה לבניית מערך התרמות פעיל

  • התהליך הפסיכולוגי שעובר התורם.

  • פתירת התנגדויות של תורמים.

מנהלים רבים כבר נרשמו, שריין לך כעת כאן מקום לפני שהכל יתמלא....

 

 

 

 

 

מוטי ויטמן גיוס כספים מנטור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד