י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ניסיתי להשמיע קול אחר"

תוכניתו של איש התקשורת 'הביביסט' תרד מהמסך

בזמן שהמשבר הפוליטי והדילמה בימין רק מחריפים, איש התקשורת שי גולדן שיתף כי הודיעו לו שתוכניתו ב'רשת 13' תסתיים בחמישי הקרוב: "זה היה נחמד, ועכשיו זה נגמר" | אך יחד עם זאת הבהיר: "זה היה לתקופה קצובה מראש"

תוכניתו של איש התקשורת 'הביביסט' תרד מהמסך
אולפן חדשות. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שבועות בודדים לאחר שהתוכנית עלתה לאוויר, אתמול (שני) שיתף איש התקשורת שי גולדן כי הודיעו לו שתוכניתו ב'רשת 13' תיפסק בחמישי הקרוב.

גולדן, שהיה בעברו איש שמאל, החל לתמוך בשנים האחרונות בנתניהו ואף שיתף על כך כמה פעמים. לפני כחודש הוא והעיתונאית שרון כידון החלו לשדר תוכנית בשעות הערב בשם 'שי ושרון', אלא שכאמור הם צפויים לרדת מהמרקע בעוד יומיים.

"זה אינו פוליטי", טען שי בפוסט בפייסבוק והמשיך, "אני משוכנע שאין קשר בין עמדותיי הפוליטיות החדשות לבין ההחלטה. אלה ענייני מלחמות של חברות הפקה וזכייניות וחברת החדשות של 13 - בתוכן וביניהן".

"זה היה נחמד. ועכשיו זה נגמר. ניסיתי בזמן הקצוב הזה להשמיע קול אחר ולתת ביטוי והד למילים שנדיר, לצערי, לשמוע בתקשורת המיינסטרים, המאד תבניתית, מאד דוגמטית, מאד שבלונית, מאד קפואה ונוקשה", הוסיף.

"לחבריי האהובים מתנועת ״ביבי, למה אתה מסרב למות?״ אומר: צפירת ארגעה נשמעה ברחבי הברנז׳ה. הביביסט יורד מהמסך. הנה עוד ניצחון קטן לחגוג בימים האלה, בהם לפעמים לא ברור אם מוטב לצחוק או לבכות", שיתף.
.
איש התקשורת מיהר להבהיר: "למען ההגינות מוכרחים להזכיר את מה שהובהר בהתחלה: זה היה לתקופה קצובה מלכתחילה. והתקופה הסתיימה עכשיו, כמו שהיא מסתיימת תמיד בתעשייה הזאת: בשיחת טלפון".

"אל חשש - אני עדיין ברדיו", כתב גולדן והמשיך, " עם כל הכבוד ל'רשת 13', הבמה כאן והזירה כאן חשובות לי בהרבה, וממילא משפיעות בהרבה מכל תכנית בטלוויזיה. זו האמת. המציאות התקשורתית משתנה בקצב מסחרר".

"אם הימין הישראלי ימשיך להביט מהצד בעיניים כלות בתקשורת המיינסטרים ולקונן שאכלו לו ושתו לו - דבר לא ישתנה. הגיע הזמן למהלך משנה תודעה אמיתי - גוף תקשורת ימני מרכזי, משמעותי, איתן ויציב ובעל מכנה משותף טלוויזיוני רחב", סיכם.

חדשות 13 ימין ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד